Apua!! Te erottelevista käymälöistä tietävät!!
Olen kylässä mökkipaikassa enkä tunne isäntäväkeä kovin hyvin.
Kävin sitten vessassa, joka on semmonen missä on edessä sininen laari mihin pissa menee, ja takana sitten se normireikä mihin kakka menee.
Noh, kakkasin sit sinne pisuaariin!!!
Kauhistuin ja aloin vessapaperilla kaapimaan sitä kakkaa sinne toiselle puolelle, mutta se kakka oli semmosta järkyttävän pehmeetä pehmiskakkaa joten sitä suttaantui vain entistä enemmän ympäri pisuaaria. Siinä meni sitten melkein koko rulla (viimeinen vessapaperi rulla, tietenkin!) Kun yritin pelastaa sitä pisuaaria.
Huomasin sitten vesipullon siinä käymäläm lattialla ja ajattelin sen ehkä olevan pisuaarin huuhteluun tarkoitettu. Lorotin sitten koko pullon sinne, mutta pisuaarin syvennyksessä (siinä pohjalla) se ritilä on edelleen vähän kakassa, enkä saa sitä pois siitä mitenkään.
Hain sitten oman vesipulloni ja laitoin sen sinne tyhjän viereen seisomaan koska en tiedä minne vien sen tyhjän pullon enkä kehtaa kysyä koska muuten joku kysyy että miten se on tyhjä, sehän oli melkein täynnä?
En tiedä mitä nyt tehdä. Pelkään jääväni kiinni.
Pahinta on että vieläkin kakattaa!!!!
Onko jollekkin joskus käynyt näin että kakka menee väärälle puolelle? Mitä silloin kuuluu tehdä??
T. Onneton paskapylly
Kommentit (16)
Ootko istunut väärinpäin siinä pöntöllä?
Pissin jälkeen siihen pissikaukaloon on tarkoitus kaataa pari desiä vettä, vesi ja pissi menevät ulos johonkin pönttöön, ja se voi täyttyä, jos on ollut paljon käyttöä. Siinä pisuaarissa pitäisi olla vielä sellainen sininen tabletti, joka liuottaa virtsasta kiteytyivä osia, muutoin se letku voi mennä tukkoon.
Jos siinä nyt on siis se sama systeemi kuin meillä. Meillä ei ole käytetty sitä kakkapuolta ollenkaan, vessa on vain pissalla enimmäkseen yöllä käytössä ja sellaisia naisvieraita varten, jotka ei uskalla mennä (siisteihin ja hajuttomiin) ulkovessoihin, tietysti hätätilassa voi käyttää kakkapuoltakin, mutta mieluummin ulkovessaan.
Isäntäväen olisi pitänyt antaa ohjeet vessan käyttöön, eihän tuon toimintaa voi tietää, jos ei ole ennen käyttänyt.
Varmaan on parasta vain tunnustaa, miten on käynyt. Ne osat kyllä saa irti ja pestyä aika helposti.
Menet ja sanot huomiota herättämättä jollekim isäntäväen jäsenelle, että sotkit vahingossa ja kysyt, mitä tehdä. Eihän tuossa nyt mitään hävettävää ole! :)
Vierailija kirjoitti:
Pissin jälkeen siihen pissikaukaloon on tarkoitus kaataa pari desiä vettä, vesi ja pissi menevät ulos johonkin pönttöön, ja se voi täyttyä, jos on ollut paljon käyttöä. Siinä pisuaarissa pitäisi olla vielä sellainen sininen tabletti, joka liuottaa virtsasta kiteytyivä osia, muutoin se letku voi mennä tukkoon.
Jos siinä nyt on siis se sama systeemi kuin meillä. Meillä ei ole käytetty sitä kakkapuolta ollenkaan, vessa on vain pissalla enimmäkseen yöllä käytössä ja sellaisia naisvieraita varten, jotka ei uskalla mennä (siisteihin ja hajuttomiin) ulkovessoihin, tietysti hätätilassa voi käyttää kakkapuoltakin, mutta mieluummin ulkovessaan.
Isäntäväen olisi pitänyt antaa ohjeet vessan käyttöön, eihän tuon toimintaa voi tietää, jos ei ole ennen käyttänyt.
Varmaan on parasta vain tunnustaa, miten on käynyt. Ne osat kyllä saa irti ja pestyä aika helposti.
Tämä on siis ihan ulkovessa, mutta erottelu varmaan siksi ettei se kakkalaari tulvi yli kaikesta nesteestä.
Ihan kauhea tilanne, en millään kehtaisi kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Menet ja sanot huomiota herättämättä jollekim isäntäväen jäsenelle, että sotkit vahingossa ja kysyt, mitä tehdä. Eihän tuossa nyt mitään hävettävää ole! :)
Jos sanon niin he sanovat "no kaada vettä sinne" ja sitten joudun sanomaan että kaadoin jo, mutta ritilää ei pelasteta ilman painepesuria, ja sitten he pitävät minua hankalana ja ällöttävänä.
Huhh, no sain kerrottua. Kaikki ok, vessa ok sellaisenaan, ei tarvetta jatkotoimenpiteille.
Kiitos kannustuksista!
Ap, olet ihana!
Ja hienoa että asia selvisi 🖒
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet ihana!
Ja hienoa että asia selvisi 🖒
Vierailija kirjoitti:
0/5
Eikä ole edes provo
Mitä hittoa mä just luin
t. pitkään kamppaillut sen kanssa, että muistaisi heittää paperin sinne takaosaan. Onneksi oon käynyt noissa käymälöissä vaan pissalla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa mä just luin
t. pitkään kamppaillut sen kanssa, että muistaisi heittää paperin sinne takaosaan. Onneksi oon käynyt noissa käymälöissä vaan pissalla.
Ota neuvosta vaaria, pylly niin pitkälle kun menee :D
Up!