Asioita jotka eivät tapahdu ilman minua tässä perheessä..
Niitä ovat mm.ruokien miettiminen ja ennenkaikkea valmistus. Pyykkihuolto. Petivaatteiden vaihto puhtaisiin. Wc-pyttyjen pesu p*skasta ym roiskeista. Jokin roti ns ruutuajassa murkuilla (ja saan siitä päivittäin kuraa niskaani, olenhan se paha poliisi tiukkisHitler ym.).
Siinä muutama asia ja alan olla aika finaalissa. Toki syitä muitakin, mutta silti.
Tuolla nuo ruutuilee vaan, tosin niin se mieskin tekee. Pyykit odottaa märkinä-minua. Ruoanlaitto odottaa, minua.
Taidan jatkaa päiväunia, heräsin hetki sitten ja jo tuli yhteenotto ruututuijotuksesta, totesin että antaa olla, tuijottakaa maailman tappiin, mitä sitä muutakaan. Onhan se mieskin ruudun ääressä. Taidan jättää pyykit märkänä kasana olemaan, mitä väliä ei mitään. Tv, iPad, kännykkä, tietokone, aina. Tuntikausia päivässä ja minä olen tiukkis, Hitler ja huono äiti.
Ihan helvetin sama.
Kommentit (6)
Tee vain itsellesi ruoka ja pese pyykit.
Lähde ulos, käy vaikka jossakin syömässä jos lähellä on joku ruokapaikka. Palaile kotiin muutaman
tunnin päästä äläkä laita porukalle ruokaa- kaipa itse saavat kaivettua jotakin kaapista.
Lopeta passaaminen!
Minulla sama homma,eli huusholli pyörii yhden naisen voimin. Suosittelen tekemään niin että lakkaat tekemästä yhtään mitään. Vituttaa kyllä itseäkin se sotku sitten loppuvaiheessa mutta pidä pintasi kunnes porukka havahtuu. Niin tein minäkin. Sitten asiat parani hetkeksi kun älysivät mitä tapahtuu kun kaikki jättävät hommat tekemättä.Nyt taas homma lipsuu senverran että pitänee taas nostaa jalat pöydälle.
Voimia ja sympatiani sinulle. Tiedän millaista tuo on, kun tekemääsi työtä ei arvosteta. Jos jätät ruoat tekemättä, pyykit pesemättä, niin se voi herätellä perheenjäseniä. Tai sitten vain johtaa kaaokseen kotona. Lapsesi tulevat vielä arvostamaan sinua, viimeistään siinä kohtaa ovat itse vanhempia ja pyörittävät huushollia. Tai kun muuttavat omilleen eikä äiti enää hoida. Samoin mies oppisi kyllä arvostamaan sinua, kun menettäisi huolenpitosi. Se ei vaan pahemmin tällä hetkellä lohduta... Enpä taida osata auttaa, muuten kuin sanoa että ymmärrän sinua ja olen pahoillani siitä että olet aliarvostettu.
Tämä huushollin pyörimisen sujuminen on uskoakseni ainoa asia miksi mies haluaa roikkua liitossamme. Minä olen hieman eri mieltä, mutta en ole tarpeeksi voimakas enkä rohkea ottamaan sitä avioeroaskelta.
Ap
No miksi alistut moiseen? Miehesi ei tietenkään tee mitään, jos kuitenkin aina tulet ja seivaat homman. Jätä pariksi viikoksi hommat tekemättä, niin eiköhän ala löytyä muitakin tekijöitä huushollista.