Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon oppinut ymmärtämään miksi joku sanoo toiselle " Tapa ittes".

Vierailija
24.06.2017 |

Mulla on yksi maailman huonoin ihmissuhde. Ja tollasia asioita opin siinä ihmissuhteessa. Ollaan tunnettu muutama vuosi enkä olisi uskonut, että minäkin voin ajatella noin, että voikun toinen tappaisi ittensä. Luoja suokoon, etten sano tuota ikinä ääneen. Mutta täytyy sanoa, että kyllä mä nykyään ymmärrän miksi joku noin sanoo.

Kaikkea sitä pitääkin...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vain hankkiudu eroom koko ihmissuhteesta?

Vierailija
2/11 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, jotkut on mestareita ajamaan toisen ihan äärilaitaan.. Vaikka sitten vaan ajatuksissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, jotkut on mestareita ajamaan toisen ihan äärilaitaan.. Vaikka sitten vaan ajatuksissa.

Kiitos, tuo lohduttaa. Minä oon vielä aina ollut tosi kiltti ihminen, niin nyt on tosi ristiriitainen olo. Ap

Vierailija
4/11 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet henkisesti sairas.

Vierailija
5/11 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, tuo lohduttaa. Minä oon vielä aina ollut tosi kiltti ihminen, niin nyt on tosi ristiriitainen olo. Ap

Niin, äläkä koita jäädä miksikään pelastajaksi. Joskus on vaan parasta jättää homma sikseen. Menee liikaa hyviä ihmisiä pilalle kun joku jyrää ne.

Vierailija
6/11 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset vain hankkiudu eroom koko ihmissuhteesta?

Tää on näitä ihmissuhteita, joista ei pääse ihan helposti eroon. Tiedäthän kuten lähisukulaiset, työkaverit, asiakkaat, naapurit, jne. Eli jo vältteleminen on vaikeaa, ja joka tapauksessa toiseen törmää varsin usein. Ap

Vierailija
7/11 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet henkisesti sairas.

Niin olen. Vain tässä ihmissuhteessa. En muissa. Ap

Vierailija
8/11 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, oot ollut "tosi kiltti", eli todellisuudessa olet vain ollut olosuhteissa, joissa olet saanut hyvää kohtelua. Et sinä sen kiltimpi ole, kuin moni muukaan, mutta joita on kohdeltu paskasti jo lapsuudessa.

Ja mä ainakin sanon jollekin, että tapa ittes, kun halun tästä eroon, aivn sama tappaako se tyyppi itsensä vai ei siellä minne meneekin.

Vierailija
9/11 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sululaisista kyllä pääsee eroon, naapuri on tietysti jo vaikeampi, varsinkin jos asut omistusasunnossa.

Vierailija
10/11 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, oot ollut "tosi kiltti", eli todellisuudessa olet vain ollut olosuhteissa, joissa olet saanut hyvää kohtelua. Et sinä sen kiltimpi ole, kuin moni muukaan, mutta joita on kohdeltu paskasti jo lapsuudessa.

Ja mä ainakin sanon jollekin, että tapa ittes, kun halun tästä eroon, aivn sama tappaako se tyyppi itsensä vai ei siellä minne meneekin.

Juu en kuvittele olevani sen kiltimpi kuin valtaosa ihmisistä. Mutta tuo on totta, että olen saanut elää niin, että olen aina ollut ihan kilttien ihmisten ympäröimä. Ap

Vierailija
11/11 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, äläkä koita jäädä miksikään pelastajaksi. Joskus on vaan parasta jättää homma sikseen. Menee liikaa hyviä ihmisiä pilalle kun joku jyrää ne.

Tää on hyvä muistutus. Pitää muistaa ajatella ensin itseä. Kai sekin on jonkinlainen alku, että edes tiedostaa, että jotain tarttis muuttua. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä