Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi miten aavemaista (ei aaveemaista...)!

Vierailija
23.06.2017 |

Tuli siivottua tässä aattoilta kun huomenna on vieras tulossa juhannuksen viettoon. Kaikki mukavasti tehtynä, sytytin violetin pöytäkynttilän jonka kaivoin kaapista ja otin siitä muutamia kuvia ajatuksissani vähän vitsaillen että kohtahan se on joulu... istuin siis sen kynttilän edessä tähtäilemässä niitä kuvia niin yhtäkkiä kynttilä alkoi rätistä ja sähistä kovasti, minä tietysti pomppasin pelästyksestä sydän hakaten. Noin 10 sekunnin päästä liekki kävi sähisten pienemmäksi ja pienemmäksi ja sammui. Ja siis olen sitä kynttilää jo polttanut aiemmin eikä täällä sisällä tuule jne.
Tuli pahuksen aavemainen fiilis tuosta D: .

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi steariinin kanssa räiskyy pirusti,sama kuin rasvapalossa.Vettä veikkaan.

Vierailija
2/4 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienestäpä säpsyt. Ei olisi sinusta noidaksi, meedioksi tai näkijäksi muuten. Kun energia tiivistyy tapahtuu monenlaista. Pauketta, kopinaa, sähkölaitteiden reagointia, ovien ja ikkunoiden liikettä muunmuassa. Kynttilässä oli todennäköisesti pölyä langassa tai huono laatu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus myös kynttilät ovat paskoja ja palavat siksi huonosti.

Mutta uskon kyllä että aika kauhea tilanne tuo :D

Vierailija
4/4 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienestäpä säpsyt. Ei olisi sinusta noidaksi, meedioksi tai näkijäksi muuten. Kun energia tiivistyy tapahtuu monenlaista. Pauketta, kopinaa, sähkölaitteiden reagointia, ovien ja ikkunoiden liikettä muunmuassa. Kynttilässä oli todennäköisesti pölyä langassa tai huono laatu.

:DDD Hirveästipä meedioksi ja näkijäksi tässä olenkin kärkkymässä. 

Ja kuulehan, 6 kk kaapissa olosta tuleva pöly langassa ei sammuta kynttilää. Kynttilä paloi hyvin joulun aikaan, on ihan laadukas kotimainen pöytäkynttilä ja ei se ollut märkäkään. Tuskin siihen oli yliluonnollista syytä mutta syy ei ollut mikään noista. Minua vain alkoi pelottaa :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi