Nainen on haluttava kun on vahva, itsevarma, kova, dominoiva, suorittava ja sulkenut sydämensä
Söpöys, herkkyys, tyttömäisyys ja heikkous ovat suuri turn off. Puhumattakaan iloisuudesta ja kepeydestä. Naisen kuuluu olla nainen, ei mikään pikkytyttö.
Kommentit (13)
En tiedä onko tämä provo mutta olen samaa mieltä.
Kumpikaan kuvaus ei sovi mammoihin, tosin. Mammat ovat vain läskejä pikkumaisia vikisijöitä.
Ei pidä paikkaansa. Puhun kokemuksesta.
Mua tylyttääkin just nuo kovat naiset, mutta miehet tykkää musta enemmän kuin niistä koviksista.
Meillä ainakin töissä miehet kuolaa sen kiltimmän ja naapurintyttömäisemmän kaunokaisen perään..ulkonäkö on kuitenkin ihan samaa tasoa kuin meillä muilla.WHAT ihmettelen vaan..
Miehet arvostavat eniten maskuliinisia piirteitä, Nätit hissukat on sänkyyn ja alistettaviksi vaimoiksi.
En ole enää mikään pikkulikka. Miehet tykkää, kun nainen on sinut itsensä kanssa. Se tulee yleensä iän myötä. Vientiä riittäisi vaikka kuinka. Se ei ole sama kuin dominoiva tai sydämensä sulkenut.
Onko tää traumojaan purkava kovaa esittävä nainen nyt joku uusi ikis?
Itsekin haluan vahvan, itsevarman, kovan, dominoivan ja suorittavan aikuisen naisen, joka kuitenkin olisi valmis avaamaan sydämensä minulle. <3
T. N23, joka on itse niin iloon kuin suruunkin itkulla reagoiva huithapeli, joka on niin kaukana "aikuisesta naisesta" kuin olla ja voi
AP taitaa olla nainen.
Tai sitten melkoisen aisuri mies.
Kaivataan sitä, mitä itsestä puuttuu, ja on puuttunut edellisiltäkin.
Kaikenlaisia tanttoja.