Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei VITTU! Juhannusheila on vakuutuslääkäri!

Vierailija
23.06.2017 |

Siis huijari pahimmasta päästä. Ikimaailmassa en aio seurustella hänen kanssa ja oksettaa jo nyt vaikkei olla päästy viettämään yötä yhdessä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä saada siltä työkyvyttömyyseläke.

Vierailija
2/17 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni varmaan haluaisi tietää osoitteen missä olette. 😈

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hui...

Vierailija
4/17 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vakuutuslääkäri pitäisi tappaa?

Vierailija
5/17 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hui...

Ymmärrätkö mitä tyyppejä vakuutuslääkärit on?

Vierailija
6/17 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hui...

Ymmärrätkö mitä tyyppejä vakuutuslääkärit on?

Ne on myyneet sielunsa :(

Vierailija
7/17 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pahoillani sun puolesta ap, pahemmin ei olisi voinut käydä.

Vierailija
8/17 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran sutinaa yhden vakuutusjuristin kanssa. Kiero savolainen ;-) Ei sitten edetty pidemmälle, kun kävi ilmi että se sutinoi joka toisen firman naispuolisen kanssa...

Vierailija
9/17 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeskentele suurta rakautta, ongi tietoja vakuutuslekurin toiminnasta.

Voisko jopa salaa nauhottaa keskustelut ja kertoo sit vauvapalstalla minkälaisia tyyppejä ne vakuituslääkärit on.

Vierailija
10/17 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kerran sutinaa yhden vakuutusjuristin kanssa. Kiero savolainen ;-) Ei sitten edetty pidemmälle, kun kävi ilmi että se sutinoi joka toisen firman naispuolisen kanssa...

Ihan tyypillistä juristien käytöstä!

T.saman kokenut

Vierailija
11/17 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät viettäväsi liikaa av:lla, kun luulet otsikon perusteella, että viime kesän innokkaan viestittelijän henkilöllisyys on paljastunut.

Vierailija
12/17 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt kuitenkin taustoiksi mitä korvauksia ja millä vaivoilla olet yrittänyt kusettaa vakuutusyhtiöltä kun olet noin katkera?

Vierailija
13/17 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitko myös töissä valuutusyhtiössä?

Vierailija
14/17 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen töitä vakuutuslääkärien kanssa, newsflash: ne on ihan normaaleja lääkäreitä (kokeneita erikoislääkäreitä) ja normaaleja ihmisiä. Toimintaan ei liity mitään mystiikkaa tai salaliittoja tai sitä että asiakkaan hakemukset tahallaan evättäisiin. Kyllä ne lakia ja vakuutusehtoja työssään käyttävät ratkaisuissaan. Lääketiede ei ole mikään eksakti tieteenala ja usein ratkaisut perustuvat siihen kumpi vaihtoehto on todennäköisempi (yli vai alle 50 %).

Vierailija
15/17 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fxxhixz kirjoitti:

Minä teen töitä vakuutuslääkärien kanssa, newsflash: ne on ihan normaaleja lääkäreitä (kokeneita erikoislääkäreitä) ja normaaleja ihmisiä. Toimintaan ei liity mitään mystiikkaa tai salaliittoja tai sitä että asiakkaan hakemukset tahallaan evättäisiin. Kyllä ne lakia ja vakuutusehtoja työssään käyttävät ratkaisuissaan. Lääketiede ei ole mikään eksakti tieteenala ja usein ratkaisut perustuvat siihen kumpi vaihtoehto on todennäköisempi (yli vai alle 50 %).

Tuo on emävale ja teidät sen varsin hyvin itsekin. Vakuutuslääkärit etsimällä etsii näennäisiä syitä ja porsaanreikiä millä asiakkaiden hakemukset voidaan hylätä.

Vierailija
16/17 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuutuslääkäri tekee siis ratkaisuja siitä, saako joku ihminen eläkkeitä tms. sairautensa perusteella. Hylkäykset ovat ihmisille karvaita pettymyksiä. Käsittääkseni vakuutuslääkärin hommassa ei vain voi lähteä siitä, että kaikki hakemukset hyväksytään. Siitä koituisi kohtuuttomia kustannuksia yhteiskunnalle. On myös mahdollista, että kaikki potilaat eivät hyötyisi jollekin kuntoutustuelle jäämisestä.

Mutta tottahan se on, että he tekevät ratkaisujaan potilasta näkemättä tai tuntematta. He ovat tavallaan tilastonikkareita, jotka tekevät johtopäätöksiä muiden tekemien kenttätöiden perusteella. Se on kylmää ja tunteetonta hommaa, tai ainakin omat tunteet pitää vaientaa ja pistää eläkkeen ja etuuksien hakijat terveysongelmiensa mukaiseen järjestykseen sillä tiedolla, mikä saatavissa on.

Vierailija
17/17 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fxxhixz kirjoitti:

Tuo on emävale ja teidät sen varsin hyvin itsekin. Vakuutuslääkärit etsimällä etsii näennäisiä syitä ja porsaanreikiä millä asiakkaiden hakemukset voidaan hylätä.

Ei pidä ollenkaan paikkaansa. Ehkä et itse vain juurikaan tunne lakia ja ehtoja ja siksi sinusta tuntuu tuolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän