Tylsä juhannus. Mitä tekisin?
Ideoita? En voi lähteä mihinkään koska on pieniä lapsia. Ei ole mitään alkoakaan
Kommentit (13)
Vedä kohta muutamat muuvit hulahulaa Robinin tahdissa.
Nyt jotain oikeita ideoita. Katkera fiilis kun kaverit laittavat kuvia reissuiltaan ja hauskoista juhannuksistaan ja minä vain jaksan sohvalla kun ei voi lähteä mihinkään eikä ole juotavaa.
Kannattiko hankkia lapsia jos vituttaa ettei pääse juhlimaan tai matkustamaan?
Vierailija kirjoitti:
Ideoita? En voi lähteä mihinkään koska on pieniä lapsia. Ei ole mitään alkoakaan
Miksi et ole miehesi kanssa esimerkiksi mökkeilemässä?
Juo viinaa, katso Prisman kassahihnaa ja spämmäät skeidaa av-palstalle. Mikä voisi olla parempaa?
Ole täällä ja keskustele kaikesta turhasta kuten minäkin.
Sama tilanne, minä tosin en edes huomaa koko juhannusta. Ei ole facea eikä kavereita, helppoa!
Tylsää täälläkin. Tein kunnon safkat ja puunasin ja valmistauduin miesvierasta varten - tuli, voi huonosti ja lähti kotiin. Se siitä, seurasta, seksistä, viinistä, hyvästä ruoasta. Tai söin tietty itsekseni mutta se seksi...... Ja viinipulloakin tyhjentelen yksikseni, hoh hoijaa. Semmonen juhannus. Panettaa aivan älyttömästi.
Mökillä ..usko Ap me kaikki luullaan aina,että toisilla on kivempaa kuin meillä itsellämme.Itse olen muksujen kanssa mökillä..ja Ok :)perhe-elämä on Ok.En Kaipaa yhtään ylitäytteistä viinanhuuruista juhannusta,jossa edesmennyt mieheni alkaa riitelee kanssani,kun olemme sinkkuja ja koko juhannus on pielessä sen takia ja muistan sen lopunelämäni.Tämä hetki ja mökki,järvi ja lapset ja hiljaisuus on parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökkeily se vasta tylsää onkin ja junttimaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökkeily se vasta tylsää onkin ja junttimaista.
Mikä siteen tuntuu joltain?
Lyö vetoa perheen kesken kuinka moni hukkuu tämän juhannuksen aikana.