Mikä järki tässä pokemon go:ssa on? :D
Ajattelin kokeilla pitkästä aikaa kun tulee käveltyä paljon työmatkojen takia. Kävelin n. 3km ja puolen tunnin matkan aikana akku oli kulunut 76% > 21%
Lisäksi ärsyttää kun luuri pitää olla koko ajan päällä, miksi tuo ei voi toimia taustalla niin kuin normaalit sovellukset? Ymmärrän ettei pokemonien pyydystäminen onnistu jos peli ei ole koko ajan aktiivisena, mutta voisi nyt edes kilometrejä laskea. Ei voi olla toteuttamiskysymys, kun muutkin GPS-appit tähän kykenevät.
Pelasin jonkun verran viime kesänä, eikä akun kulutus ollut silloin näin järkyttävää. Minulla on Samsung Galaxy S5, ei siis uusinta huutoa, mutta ei nyt mikään vanha romukaan.
Tykkään kyllä oikeista pokemon peleistä, mutta olen nyt vähän pettynyt tähän.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 2015 vuoden alussa ostettu kallis läppäri, joka on raskaassa työ- ja viihdekäytössä useita tunteja päivässä. Ei todellakaan ole mikään vanha romu vaan pelittää edelleenkin moitteettomasti.
Teenkin koneelleni viikkohuollon. Kiintolevy nyt prakaa aina ensimmäisenä varsinkin läppäreissä, mutta ei kai se nyt tarkoita että koko laite on paskana jos yksi herkkä osa kusahtaa?
Ei se kovin kallis voi olla jos siinä oli kiintolevy vielä vuonna 2015 :-D
No mitäpäs niissä nykyään sitten on?
Kovalevy. Kiintolevyjä ei ole ollut koneissa ikuisuuksiin. Nykyään on myös olemassa erilaiset pilvipalvelut, jotka tulevat järjestään koneen mukana.
Mua hävettää sun autistinen jankkauksesi.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 2015 vuoden alussa ostettu kallis läppäri, joka on raskaassa työ- ja viihdekäytössä useita tunteja päivässä. Ei todellakaan ole mikään vanha romu vaan pelittää edelleenkin moitteettomasti.
Teenkin koneelleni viikkohuollon. Kiintolevy nyt prakaa aina ensimmäisenä varsinkin läppäreissä, mutta ei kai se nyt tarkoita että koko laite on paskana jos yksi herkkä osa kusahtaa?
Ei se kovin kallis voi olla jos siinä oli kiintolevy vielä vuonna 2015 :-D
No jossain halvoissa fb-koneissa saattaa olla Flash muisti, mutta kyllä niissä kalliimmissa nimenomaan kiintolevy on. Mitä helvettiä?
apple ja halpa eivät kuulu samaan virkkeeseen. applen koneissa käytetään ssd asemia, vaikka ovat kalliita.
Tää keskustelu on niin feissarimokat materiaalia.
selvästi näkee että jonnet ovat kesälomalla, kun täällä kommentoivat.
Kyllä normaalimaailmassa ihmiset tajuavat mistä puhutaan, kun sanotaan kovalevy/kiintolevy, ei kukaan ala ulisemaan mistään ssd-asemista, vaikka ne eivät kovalevyjä olekaan.
Mikä asema sieltä löytyykään, se perhanan KIINTOLEVY on edelleenkin se osa, joka on herkkä hajoamaan.
Kuluttaa akkua paljon. Hyvä peli, en ymmärrä miksi niin vaikea sulle.
Itselläni i phone 6 S ja kyllä se on koko ajan laturissa.
Katson ruutu plussaa, pelaan ja ym.
Nyt ensi viikolla uusi tabletti että saan ladata rauhassa kännykkäni.
Pokémon go on liikunnallinen peli ja siksi niin hyvä.
Vieläkö sitä joku edes pelaa? Sehän on aivan out-of-trend peli jo nykyään.
Sinulla ei selvästi ole mitään hajua mitä selität.
Pilvipalvelut on mennyttä aikaa. Ne ei toimi millään mittarilla. Ne on tietoturvattomia. Ne on epäluotettavia. Eikä niihin saa tarpeeksi tietoa.