Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemusta vain parisuhdeseksistä (seksistä jota harrastetaan koska sitä on tarjolla). Onko intohimoinen kielletty rakkaus/seksisuhde/tms. paljon parempaa

Vierailija
23.06.2017 |

Sellaista kuin elokuvissa ja kirjoissa seksiä parhaimmillaan kuvataan?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kunnon seksiin tarvitaan kunnon halu ja jännitystä. Vakioidussa parisuhdeseksissä nämä elementit, etenkin sen saalistuksen ja saalistettvana olemisen sekä keskinäisen jännitteen kasvun ja metsästyksen etenemiseen liittyvät seikat, jäävät pois. On sanoinkuvaamatonta, kun haluaa jotakin, joka haluaa sinua ja tämä prosessi saa kehitty alusta loppuun. Parisuhdeseksi on varma happy end, se vain ei ole sama asia. Ei lähellekään, vaikka kaikki parisuhteessa olevat tulevat silmät kiiluen niin väittämään .:)

t. Nainen

Vierailija
2/31 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta oleellisempaa on se, että onko seksuaalista kemiaa.

Mutta jännitykselläkin on tietty rooli, en sitä kiistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on parisuhteessa jonkun kanssa joka vaan nyt sattuu olemaan tarjolla niin ei varmasti ole kovin mahtavaa. Jännä seksi on hyvää lähinnä ajatuksen tasolla, uuden kumppanin kanssa on aina enempi vähempi sähläämistä. Itse olen ihan todella kuuman miehen kanssa parisuhteessa ja seksi on mahtavaa. Itse asiassa meillä oli ensin hieman kieletty seksisuhde (molemmat silti sinkkuja) ja kyllä meidän seksi on nyt paljon parempaa kun ollaan vakiintunut pariskunta.

Vierailija
4/31 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko oikeesti onnellinen nykytilassasi jos koet että parisuhdeseksiä harrastetaan siksi että sitä on tarjolla? Ite ainakin nautin nimenomaan siitä rakkaudesta ja läheisyydestä jota siinä saa tuntea.Joku random tyyppi ei ehkä olis kuitenkaan niin ihanaa,varmaan kokoajan jännittäis ihan epäoleellisia juttuja,en tiä :)

Vierailija
5/31 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intohimoinen seksi on parasta mitä on. Ihan sama onko se parisuhdeseksiä, sallittua tai kiellettyä.

Intohimo, halu upeaan läheisyyteen ja hellyyteen, kaikki se kosketus ja sylittely. Parasta kaikesta!

Harmi ettei sitä ole omassa liitossa. Se ei silti tarkoita wttä olisin ilman;)

Vierailija
6/31 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua myös kiinnostaa tämä. Omasta mielestä seksuaalista vetovoimaa erään ihmisen kanssa ja haaveilen että millaista seksi olisi hänen kanssaan.

Vierailija
7/31 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia?

Vierailija
8/31 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä sanon, että salasuhdeseksi on parempaa. Minun täytyy antaa kaikkeni, jotta kumppani olisi tyytyväinen ja haluaa tavata minut uudelleen. Ja minun kmppanini on vaativa. Pitkä alku, pitkä se ja hän haluaa tehdä välillä työt. Valmista tulee tunnin päästä. Ja usein sama uudestaan parin tunnin päästä. Mutta en valita, keipaa minulle. Ja tavata pitää usein, ettei hänelle tule halua muihin miehiin. Käy se työstä, mutta tämä työ on mitä surinta huvia. Ja paljon pitää puhua kaikesta mahdollisesta ja antaa positiivista palautetta luonteesta, ulkonäöstä jne.

Vierailija
9/31 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos on parisuhteessa jonkun kanssa joka vaan nyt sattuu olemaan tarjolla niin ei varmasti ole kovin mahtavaa. Jännä seksi on hyvää lähinnä ajatuksen tasolla, uuden kumppanin kanssa on aina enempi vähempi sähläämistä. Itse olen ihan todella kuuman miehen kanssa parisuhteessa ja seksi on mahtavaa. Itse asiassa meillä oli ensin hieman kieletty seksisuhde (molemmat silti sinkkuja) ja kyllä meidän seksi on nyt paljon parempaa kun ollaan vakiintunut pariskunta.

Teillähän oli alun perinkin vain tavallista seksiä keskenään. Sen jälkeen vain vakiinnuitte ja opitte toisistanne enemmän, joten seksi paranee samalla. 

Seksi on jännää ehkä yhden kerran uuden ihmisen kanssa, sitten se arkistuu ja tylsenee. Eli joka seksikertaan pitäisi etsiä uusi ihminen, jotta seksi pysyisi jännittävänä ja hyvänä.

Vierailija
10/31 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Kunnon seksiin tarvitaan kunnon halu ja jännitystä. Vakioidussa parisuhdeseksissä nämä elementit, etenkin sen saalistuksen ja saalistettvana olemisen sekä keskinäisen jännitteen kasvun ja metsästyksen etenemiseen liittyvät seikat, jäävät pois. On sanoinkuvaamatonta, kun haluaa jotakin, joka haluaa sinua ja tämä prosessi saa kehitty alusta loppuun. Parisuhdeseksi on varma happy end, se vain ei ole sama asia. Ei lähellekään, vaikka kaikki parisuhteessa olevat tulevat silmät kiiluen niin väittämään .:)

t. Nainen

Tämän takia miehet aina lupaavat naiselle kuun taivaalta ja feidaavatkin sitten heti, kun saavat kerran seksiä. Eihän siinä naisessa ole sitten enää mitään.

Vierailija
11/31 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs väljähtynyt / miltei olematon parisuhdeseksi vs. estoton kiimailu?

Vierailija
12/31 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaatte intohimoa. No, miksi ette sitten ota intohimoista kumppania? Kyllä niitäkin miehiä on, jotka jaksavat olla vuosia suhteellisen intohimoisia kumppanilleen ja innostuneita hänestä. Valintavaiheeseen kannattaa kiinnittää huomio eli pitää järkeä mukana.

Vierailija
13/31 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen tarvitse kiellettyä olla, mutta kuulun ihmisiin, joille seksi uuden tyypin kanssa on aina parempaa kuin parisuhdeseksi. Tottakai vaatii sen että ko. uusi tyyppi on sellainen jota todella himoitsee, mutta miksipä sitä muunlaisen ihmisen kanssa seksiin päätyisikään... Parisuhteessa ei mitenkään voi olla uutuuden viehätystä eikä jännitystä, eikä parisuhdeseksi siis ikinä voi (minulle) olla yhtä hyvää kuin se eka kerta uuden ihmisen kanssa. Kyse ei ole mistään "tekniikasta" tai "intohimoisesta kumppanista", koska siitä teknisesti täydellisestä, intohimoisestakin miehestä tulee kuukausien ja vuosien myötä tuttu, jolloin se (minulle) tärkein asia mahtavassa seksissä jää puuttumaan. Elämäni parhaat seksikokemukset ovat kaikki ekoja tai tokia kertoja uuden kumppanin kanssa. 

Vierailija
14/31 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on seksi rakkaan kanssa ilman mitään salailukuvioita. Olen elämäni aikana kokenut kaikenlaista, tähän tulokseen olen päätynyt.

Vierailija
15/31 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen arkeen pitää itse tuoda sitä jännitystä. Jos seksi pitkäaikaisen kumppanin kanssa tuntuu tylsältä, niin aina voi kokeilla jotain uutta yhdessä. Siis tietenkin vain siten että molemmat ovat tähän halukkaita.

Itse olen saanut itseni syttymään kumppanistani uudelleen, kun mietin sitä suhteen jännittävää alkuaikaa. Palaan mielessäni niihin hetkiin ja muistelen miten tähän nykyhetkeen päädyttiin. Kliseistä ehkä, mutta auttaa kun muistelee mihin asioihin siinä kumppanissa alunperin ihastui jne.

Vierailija
16/31 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa. Jos ette itse ota tunteellista miestä, vaan sen "ihan tavallisen", niin mistä ne intohimon liekit tulisivat? Tämä ei ole mikään Ranska tai Italia.

Vierailija
17/31 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intohimoinen seksi on parasta mitä on. Ihan sama onko se parisuhdeseksiä, sallittua tai kiellettyä.

Intohimo, halu upeaan läheisyyteen ja hellyyteen, kaikki se kosketus ja sylittely. Parasta kaikesta!

Harmi ettei sitä ole omassa liitossa. Se ei silti tarkoita wttä olisin ilman;)

Intohimoinen hellä seksi rakastavassa parisuhteessa on toiseksi parasta. Kielletty tai muuten sopimaton seksi, esim. omalla kohdalla kostoseksi, oli parasta seksiä ikinä. Vaikea selittää, jos ei ole osunut omalle kohdalle, mutta siinä oli jokin outo eläimellinen twisti, joka teki siitä kirjaimellisesti järisyttävän kokemuksen. Huonekalut eivät meinanneet pysyä huoneen sisällä. Ja kummallisinta oli etten edes erityisesti pitänyt vastapuolesta.

Vierailija
18/31 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä saa mitä tilaa. Jos ette itse ota tunteellista miestä, vaan sen "ihan tavallisen", niin mistä ne intohimon liekit tulisivat? Tämä ei ole mikään Ranska tai Italia.

Tunteellinen ranskalainen poikaystävä osoittautui helvetin vaikeaksi tyypiksi. Ja oli pienimunainenkin.

Vierailija
19/31 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä sanon, että salasuhdeseksi on parempaa. Minun täytyy antaa kaikkeni, jotta kumppani olisi tyytyväinen ja haluaa tavata minut uudelleen. Ja minun kmppanini on vaativa. Pitkä alku, pitkä se ja hän haluaa tehdä välillä työt. Valmista tulee tunnin päästä. Ja usein sama uudestaan parin tunnin päästä. Mutta en valita, keipaa minulle. Ja tavata pitää usein, ettei hänelle tule halua muihin miehiin. Käy se työstä, mutta tämä työ on mitä surinta huvia. Ja paljon pitää puhua kaikesta mahdollisesta ja antaa positiivista palautetta luonteesta, ulkonäöstä jne.

Hahaa, mullakin oli opiskelijana tällainen suhde ukkomieheen. Ne suudelmasessiot ennen seksiä oli kyllä taivaallisia.

Vierailija
20/31 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemusta vain parisuhdeseksistä. Tapasin tulevan mieheni neitsyenä, ja hän on ainoa mies kenen kanssa olen edes pussaillut.

Mutta en voisi kuvitella seksiä ilman tunteita, ihastumista/rakastamista. Seksi on intiimiä, avointa ja intohimoista, minusta nämä asiat vaativat itseltäni ainakin sitä halun ja rakastamisen tunnetta kumppaniaan kohtaan, jossa sydän on mukana kun haluaa tehdä toiselle mielihyvää. Seksissä kun on itselleni hyvin tärkeää myös kumppanin nautinto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan