Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkiva naapuri

Vierailija
23.06.2017 |

Kun pesen käsiä kylppärissä niin usein vähän ajan päästä naapurikin on kylppärissä ja laskee vettä. Voiko olla sattumaa jos sitä tapahtuu säännöllisesti?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tiedät mitä se omassa kämpässään pesee? Eipä sillä, mullakin on ollut useita matkivia naapureita, mm. pihakukat, lyhdyt yms, mutta tämä on jo ihan uutta :D

Vierailija
2/12 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten putkisto muuten vain jotenkin kohisee, sehän olisi se luonnollisin selitys. Mutta ei, naapuri matkii!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten putkisto muuten vain jotenkin kohisee, sehän olisi se luonnollisin selitys. Mutta ei, naapuri matkii!

Kyllä sen kuulee kun naapuri laskee vettä ja kolistelee kylppärissä.

Vierailija
4/12 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei matkisi, olethan maailman keskipiste.

Vierailija
5/12 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen kuulee kun naapuri laskee vettä ja kolistelee kylppärissä.

kuulen kun ovi käy myös.

Vierailija
6/12 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla hieman vainoharhainen XD

Vierailija
7/12 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomatkaa, minulla on ollut sellainen naapuri aiemmin, joka seurasi minua lähikauppaan ja saunan pukuhuoneeseen. PIti usein alaovea auki koska hengaili paljon pihalla fiksaamassa autoaan ja kun tulin kotiin oli vastaanotto. Sitten jos lähdin jonnekin viikonlopuksi hän oli käytävällä kommentoimassa ai olet johonkin matkalle lähdössä?

-ap

Vierailija
8/12 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomatkaa, minulla on ollut sellainen naapuri aiemmin, joka seurasi minua lähikauppaan ja saunan pukuhuoneeseen. PIti usein alaovea auki koska hengaili paljon pihalla fiksaamassa autoaan ja kun tulin kotiin oli vastaanotto. Sitten jos lähdin jonnekin viikonlopuksi hän oli käytävällä kommentoimassa ai olet johonkin matkalle lähdössä?

-ap

Saunareissun jälkeen sain tekstarin olenko unohtanut sampoopullon pukuhuoneeseen ja vähän sen jälkeen soi ovikello. Oli hyvä että pääsin muuttamaan pois.

Vierailija
9/12 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turvatonta asua yksin naisena kerrostalossa, jos naapurit ovat yksinäisiä miehiä.

Vierailija
10/12 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On turvatonta asua yksin naisena kerrostalossa, jos naapurit ovat yksinäisiä miehiä.

Tämän takia haluaisinkin muuttaa lapsiperheiden ja senioreiden viereen.

-ap

Vierailija
11/12 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurissa asuu naapuri Siis asuu! Ihan selvästi matkii mua, koska mäkin asun tässä.

Vierailija
12/12 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka meistä on ap:n naapuri?