Matkiva naapuri
Kun pesen käsiä kylppärissä niin usein vähän ajan päästä naapurikin on kylppärissä ja laskee vettä. Voiko olla sattumaa jos sitä tapahtuu säännöllisesti?
Kommentit (12)
Tai sitten putkisto muuten vain jotenkin kohisee, sehän olisi se luonnollisin selitys. Mutta ei, naapuri matkii!
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten putkisto muuten vain jotenkin kohisee, sehän olisi se luonnollisin selitys. Mutta ei, naapuri matkii!
Kyllä sen kuulee kun naapuri laskee vettä ja kolistelee kylppärissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen kuulee kun naapuri laskee vettä ja kolistelee kylppärissä.
kuulen kun ovi käy myös.
Huomatkaa, minulla on ollut sellainen naapuri aiemmin, joka seurasi minua lähikauppaan ja saunan pukuhuoneeseen. PIti usein alaovea auki koska hengaili paljon pihalla fiksaamassa autoaan ja kun tulin kotiin oli vastaanotto. Sitten jos lähdin jonnekin viikonlopuksi hän oli käytävällä kommentoimassa ai olet johonkin matkalle lähdössä?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Huomatkaa, minulla on ollut sellainen naapuri aiemmin, joka seurasi minua lähikauppaan ja saunan pukuhuoneeseen. PIti usein alaovea auki koska hengaili paljon pihalla fiksaamassa autoaan ja kun tulin kotiin oli vastaanotto. Sitten jos lähdin jonnekin viikonlopuksi hän oli käytävällä kommentoimassa ai olet johonkin matkalle lähdössä?
-ap
Saunareissun jälkeen sain tekstarin olenko unohtanut sampoopullon pukuhuoneeseen ja vähän sen jälkeen soi ovikello. Oli hyvä että pääsin muuttamaan pois.
On turvatonta asua yksin naisena kerrostalossa, jos naapurit ovat yksinäisiä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
On turvatonta asua yksin naisena kerrostalossa, jos naapurit ovat yksinäisiä miehiä.
Tämän takia haluaisinkin muuttaa lapsiperheiden ja senioreiden viereen.
-ap
Mun naapurissa asuu naapuri Siis asuu! Ihan selvästi matkii mua, koska mäkin asun tässä.
Mistä sä tiedät mitä se omassa kämpässään pesee? Eipä sillä, mullakin on ollut useita matkivia naapureita, mm. pihakukat, lyhdyt yms, mutta tämä on jo ihan uutta :D