Hulahula Suomi Juhannus OFFICIAL
Klo 22 tanssitaan Hula Hula, kellään tietoa mitä tapahtuu sitä ennen? Hyvää juhannusta!
Kommentit (122)
Siis missä se päälähetys kuvattiin?
Jos oli jossain Kalajoen juhannuksessa niin liekö monikaan festarikävijä tienny että pitäs osallistua johonkin tanssiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Mikkelissä!
Vierailija kirjoitti:
Siis tätä sekavaa huitomista ja paikallaan seisomistako nyt siis on koko kevät harjoiteltu ja hehkutettu?! Ei s**tana.
Tällainen ylelle tyypillinen pannukakku eli tanssispektaakkeli toimii ehkä radiossa.
Miten tuo toimis jos siinä h-hetkellä kuvataan vaan jotain festariyleisöä, joka tuskin on juuri tanssia treenannu. Eli typerää suunnittelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikkelissä!
En kattonu, mutta Robin oli ainaki Kalajoella. Mikkelissäkö se tanssi näytettiin kymmeneltä?
Vierailija kirjoitti:
No, tuliko ennätys?
No takuulla tuli, mutta mistä se tuli, onkin kokonaan toinen asia.
Suomalainenhan ei tanssi, edes juhannuksena :D
Milloin ennätyksen kohtalo selviää? Ainakin tv-kuvan perusteella näytti, että jengi oli lähinnä paikalla. Osa heilahteli ja muutama tanssi. Äänentoistokin oli yllättävän kehno. Vaatimaton lopputulos, harmi kyllä...
Ihan mukava oli katsoa kaunista kotimaata. Olin ohjelmasta hyvilläni ja sain siitä oivan nojatuolimatkan. Olen (kuumeessa/räkiksessä/järisyttävässä yskässä) eli flunssassa joten mikään omatoiminen osallistuminen ei olisi onnistunut.
On tyypillistä, että suomalaisia on vaikea saada mukaan ns. kokokansan/perheen tapahtumiin, mutta mielestäni innostuttavat juontajat olivat ihmeen hyvin siinä onnistuneet. Me emme ole mitään linssiluteita, emmekä halua hyppiä kun hyppiä käsketään. Mieluimmin menemme katsomaan esiintyviä henkilöitä jotka hyppivät meille, sillä hehän niitä "apinoita" ovat ja saavat hyppimisestä palkkaa :)
Huvittavaa on lukea tätä palstaa, kun jotkut haluavat katsoa mieluimmin nostoppina mustaa tavarankuljetus alustaa, kun vaihtoehtona on mahtava kattaus kotisuomen luontoa/kaupunkeja/torielämää/tapahtumaan tulleita ihmisiä lapsineen 🌻
Vierailija kirjoitti:
Milloin ennätyksen kohtalo selviää? Ainakin tv-kuvan perusteella näytti, että jengi oli lähinnä paikalla. Osa heilahteli ja muutama tanssi. Äänentoistokin oli yllättävän kehno. Vaatimaton lopputulos, harmi kyllä...
Tietenkään 100% paikalla olleista ei koskaan tanssi tällaisissa, mutta mun mielestä suurin osa. Tietysti AV huomasi kärpän katseellaan vain sen 5% joka ei tanssinut, ja se on nyt "palstan virallinen totuus". Avartakaa välillä maailmankuvanne, rentoutukaa! :)
Vierailija kirjoitti:
Ihan mukava oli katsoa kaunista kotimaata. Olin ohjelmasta hyvilläni ja sain siitä oivan nojatuolimatkan. Olen (kuumeessa/räkiksessä/järisyttävässä yskässä) eli flunssassa joten mikään omatoiminen osallistuminen ei olisi onnistunut.
On tyypillistä, että suomalaisia on vaikea saada mukaan ns. kokokansan/perheen tapahtumiin, mutta mielestäni innostuttavat juontajat olivat ihmeen hyvin siinä onnistuneet. Me emme ole mitään linssiluteita, emmekä halua hyppiä kun hyppiä käsketään. Mieluimmin menemme katsomaan esiintyviä henkilöitä jotka hyppivät meille, sillä hehän niitä "apinoita" ovat ja saavat hyppimisestä palkkaa :)
Huvittavaa on lukea tätä palstaa, kun jotkut haluavat katsoa mieluimmin nostoppina mustaa tavarankuljetus alustaa, kun vaihtoehtona on mahtava kattaus kotisuomen luontoa/kaupunkeja/torielämää/tapahtumaan tulleita ihmisiä lapsineen 🌻
Tämä!
Siinä koreografiassa oli ihan liikaa erilaisia liikkeitä tavalliselle tallaajalle, ja biisi oli kehno turkkilaisdiskorenkutus.
Koko tempaus oli ihan mahtava ja kappaleessa ei ole mitään vikaa. Silti mulla jäi jotenkin fiilis, että hula hula on levy-yhtiön toimesta tarkotuksella ajettu tähän juttuun mukaan. Robin esitteli hienosti videolla aikasemmin miten tätä pitää tanssia, mutta eipä ne siellä lavalla oikeestaan muuta ku vetäny biisin.
Oliko tämän tarkoituksena rikkoa joku vanha ennätys vai luoda vaan kokonaan uusi ennätys?
Vierailija kirjoitti:
Enemmänhän tuo innosti suomalaisia kuin ilmaiset ämpärit. Ja se on jo aika helvetin iso juttu.
Ensi vuoden juhannuksena tulee sellainen tv-ohjelma, jossa tehdään maailmanennätys ilmaisten ämpärien jonottamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos oli jossain Kalajoen juhannuksessa niin liekö monikaan festarikävijä tienny että pitäs osallistua johonkin tanssiinkin.
Kalajoella tuli nuorena vietettyä juhannuksia. Karmea koettelemus jälkikäteen ajateltuna.
No tuliko maailmanennätys vai ei?
Vierailija kirjoitti:
No tuliko maailmanennätys vai ei?
Tuskin. Helsingin Kivinokassa kolme tuhatta katsoi kun kolme sataa tanssi.
Nyt tanssitaan!