Hulahula Suomi Juhannus OFFICIAL
Klo 22 tanssitaan Hula Hula, kellään tietoa mitä tapahtuu sitä ennen? Hyvää juhannusta!
Kommentit (122)
Hei tästä ei kyllä ohjelma enää tylsemmäksi muutu.
Hihna247 on tuhat kertaa viihdyttävämpi.
Ihmiset on liian selvinpäin. Jäyhää menoa kun jännittää. Juhannusjuna oli parempi :)
No voi vali vali vali. On kyllä suomalainen palstajuhannus!
En tiennytkään että täällä ollaan näin innostuneita tapahtumasta. Luulin ettei kukaan muu kuin YLE:n työntekijät aio osallistua tähän (koska myötähäpeä)
Monelta se prisman hihnajuttu alkaa? Ihmiset on tuossa liian selvin päin että myötähäpeä tulee katsoessa, ihmiset on kuin tikut p*skassa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sitten kamalaa paskaa pitkään aikaan. Niin teennäistä tänne jäykkään Suomeen ja tätä niin innokkaasti markkinoitu ulkomaisille kunniavieraille pitkin kevättä. Niin noloa ja junttia
Samaa mieltä. Niin hölmö idea, että itse ainakin näin alusta asti, että floppihan tämä tulee olemaan.
Ärsyttää, kun rahaa pitää tuhlata tämmöiseen ja sitten niihin kansaa oikeasti kiinnostaviin tapahtumiin, kuten Euroviisuihin, ei viitsitä panostaa yhtään.
Eipä huku kun kotona viettää aattoa. Yleensä oon maaseudun rauhassa omakotitalossa ja menen rantasaunaan. Nyt kotona kaupungissa.
Mikä teitä vaivaa? Oletteko te kännissä yksin?
Mun mielestä tosi hyvä ohjelma! Mutta kaikkeenhan pitää liittää suomalainen peruspessimismi.
Okei, merisäävitsi on ylipitkä mutta muuten ollut tosi hyvä! Kiva tunnelma.
Järvimaisemaa on kiva kattoa sohvalla istuen. Olis voinu tulla vaikka Järvi -live ykköseltä klo 18-00 .
Aake Kalliala on aina yhtä sympaattinen. Mukavan rauhallinen koirakin.
Ärsyttävä hymistelijä toi joulupukki
Näkyispä tässä enemmän paljasta pintaa... Ja kunnon hyväkroppaisia miehiä sinne saunaan, pliis.
Vierailija kirjoitti:
Okei, merisäävitsi on ylipitkä mutta muuten ollut tosi hyvä! Kiva tunnelma.
Ei ollut mikään vitsi, luetaan radiossa viisi kertaa päivässä. Tuli ihan livenä myös radion puolelta.
Ihan mukavahan tuota on tästä kotisohvalta katsella.
Hei nyt täytyy siirtyä eteennpäin......Mikä helvetin kiire kokoajan siirtyä eteenpäin kun ohjelma kestää viis tuntia... Miksi Yle ei osa tehdä slow tv:tä