Kilpailu! Kenellä on eniten joulukoristeita esillä kotona nyt (joululta siis)?!
Meillä on kynttelikkö ikkunassa ja sellaisia tonttuja, joihin saa tuikun (2 kpl). Lisäksi niiden vieressä keraaminen jouluenkeli.
Kommentit (15)
Mulla on ikkunassa (!) metritolkulla valkoisia viirejä, joissa lukee sävysävyyn joka toisessa God ja joka toisessa Jul. Voitinko?
Jouluenkeli on ollut kirjahyllyssä jo kaksi ja puoli vuotta. Makkarin tv-tasolla on ollut sellainen pieni joululintu varmaan kuusi vuotta? Ja puhelimessa on Ylex:n Tonttu-soittoääni vuodelta 2012...
Olen pihalla, joten en muista oliko vielä jotain muuta. Päivitän tänne kunhan käyn katsomassa :)
ap
Takan reunalla ollut posliininen joulukuusi pari vuotta. Käytän myös teekannuna joulukannua ympäri vuoden.
Yksi valaisin. Ja alaovessa kranssi voi härreguuuud...
Olisi pitänyt hamstrata noita koristeita joulualesta, niin voisin pistää talon koreaksi nyt iidin kunniaksi. Jos ei olisi näin valoisaa voisin virittää parvekkeellekin jotkut valokoristeet naapurien iloksi. Iid mubaarak jo etukäteen kaikille. 😊
Olen syntynyt jouluaattona 1970...
Joulukuusen ranka olkkarin nurkassa, ruskeet neulaset siinä ympärillä nätisti:)
Mulla on parveekkeella vieläkin jouluvalot... Onneksi muillakin näyttää olevan jotain 😂
Mä varmasti häviän tän, koska mulla ei ollut edes jouluna joulukoristeita. En edes omista sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt hamstrata noita koristeita joulualesta, niin voisin pistää talon koreaksi nyt iidin kunniaksi. Jos ei olisi näin valoisaa voisin virittää parvekkeellekin jotkut valokoristeet naapurien iloksi. Iid mubaarak jo etukäteen kaikille. 😊
Ohis - Oletpa hauska! Hihhih. Miksi kayttaisit Eidin juhlimiseen joulukoristeita?
Yksi kelkkaileva tottu keittiön tasolla. Olohuoneen ikkunassa valkoinen paperista tehty tähti. Olohuoneen ja keittiön ikkunoissa valot. Mut ne ei ole jouluvalot vaan talvivalot. Menee päälle heti kun on tarpeeksi pimeetä. Ja olleet paikoillaan jo useamman vuoden. Joulukuusi jäi parvekkeelle, mutta on pahvilaatikossa. Sen koristeet sentään vein häkkivarastoon. Tämän enempää mulla ei edes ole joulukoristeita.
Punaiset jouluvalot olkkarissa, sellaset sydämet. On ihanan mauttomat, varsinkin juhannuksena.
Lupasin tulla päivittämään loputkin koristeet, oh:ssa on korkeahkon kaapin päällä esillä osa joulukorteista, toisen kaapin päällä (ylhäällä sekin, ettei niin osu silmiin) kaksi pehmotonttua ja keittiön ikkunassa lasten askartelemana aika iso väritetty koriste, jossa poro vetää joulupukin rekeä. Siinä ne :)
ap
Ja kynttelikkö on siis punainen ja sellainen "kolmion" muotoinen. Ei sentään polteta sitä :D
ap