Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyppää kohta tuohon järveen stana! Vaimo kaatoi juhannusviinat järveen!!! :((((

Vierailija
23.06.2017 |

Tai sitten menen autoon kuuntelemaan pelkääjänpaikalle Leevi and the leavingsiä..."Pidä silmät kiinni kun kaasu pohjassa lähdetään".
Onneksi on kossupiilo hansikaslokerossa. : )

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi stressaat turhaan. Järvivedessä on nyt alkoholia. Voit juoda sitä mielin määrin.

Juhannusbooli. XD

Vierailija
22/26 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi stressaat alkoholin takia? Paljon parempia päihteitä on saatavilla.

Mökillä Jumalan seläntakana? Bensan imppaamista vai? :D

Jospa sattuisi löytymään todella aikaisia taikasieniä.

Eipä noita ennen syksyä löydy. Ja ovat katukaupassakin harvinaisuus, joten aika pienet mahikset saada niitä just nyt mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi oli eka? Vaimokaadoinviinat-provo vai miesvaimokaatoiviinat-provo? Aika hyviä nämä tänään. Annan nelosen. 

Vierailija
24/26 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap-*-*-*-* kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet alkoholisti. Yleensä kukaan ei kaada huvikseen viinoja järveen.  Vaimosi kärsii juomisestasi. Tiedän totisesti mistä puhun. Isäni oli alkoholisti ja mieheni. Olen nähnyt kun äiti kaataa kossua viemäriin, olen myös itse kaatanut kossua viemäriin ja kaljaa myös. Ja ihan syystä.

Vaimollahan se ongelma on kun ei kestä alkoholin juomistani. Ei minun!

Et selvästikkään ymmärrä kuinka pahalta tuntuu kun toisella on ongelma alkoholin kanssa ja kuinka paljon se saa pahaa aikaan.

Alkoholia on kiva juoda, mutta joillekkin se valitettavasti on ongelma. Se että sinulla on joku "varapullo" autossa kertoo jo paljon. 

Kertoo siitä että olen fiksu, ja joillakin se ongelma on tosiaan...vaimollani.

Ei tarvitse olla kummoinenkaan selvännäkijä että voi ennustaa että on kohta ex-vaimo. Mutta ihan itse tiesi valitset. Jos kerran viina on niin tärkeä asia elämässäsi niin sittenpähän saat läträtä sen kanssa ihan sydämesi kyllyydestä! Kukaan täyspäinen nainen ei kauaa juoppoja ukkoa kattele. Ota seuraavaksi joku baariruusu jonka elämän arvot ovat samanlaiset kun sinulla niin sujuu paremmin.

Siis todellakin on kohta ex- vaimo jos tuota linjaansa pitää.

Kyllä joo! Aivan varmasti! Älä huoli ollenkaan. Sitten saat rauhassa dokata vaikka Alkon tyhjäksi.

Vierailija
25/26 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap-*-*-*-* kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet alkoholisti. Yleensä kukaan ei kaada huvikseen viinoja järveen.  Vaimosi kärsii juomisestasi. Tiedän totisesti mistä puhun. Isäni oli alkoholisti ja mieheni. Olen nähnyt kun äiti kaataa kossua viemäriin, olen myös itse kaatanut kossua viemäriin ja kaljaa myös. Ja ihan syystä.

Vaimollahan se ongelma on kun ei kestä alkoholin juomistani. Ei minun!

Et selvästikkään ymmärrä kuinka pahalta tuntuu kun toisella on ongelma alkoholin kanssa ja kuinka paljon se saa pahaa aikaan.

Alkoholia on kiva juoda, mutta joillekkin se valitettavasti on ongelma. Se että sinulla on joku "varapullo" autossa kertoo jo paljon. 

Kertoo siitä että olen fiksu, ja joillakin se ongelma on tosiaan...vaimollani.

Ei tarvitse olla kummoinenkaan selvännäkijä että voi ennustaa että on kohta ex-vaimo. Mutta ihan itse tiesi valitset. Jos kerran viina on niin tärkeä asia elämässäsi niin sittenpähän saat läträtä sen kanssa ihan sydämesi kyllyydestä! Kukaan täyspäinen nainen ei kauaa juoppoja ukkoa kattele. Ota seuraavaksi joku baariruusu jonka elämän arvot ovat samanlaiset kun sinulla niin sujuu paremmin.

Siis todellakin on kohta ex- vaimo jos tuota linjaansa pitää.

Kyllä joo! Aivan varmasti! Älä huoli ollenkaan. Sitten saat rauhassa dokata vaikka Alkon tyhjäksi.

Jess!!

Vierailija
26/26 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heitin perheeni järveen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi