V*ttu menee hermot, mies ja mun vanhemmat kuuntelee pookia kokoajan. Kiva juhannus p..rkele..!!
Ei jaksa. Radio täysillä ja typerä pooki pitää tietenkin olla kokoajan päällä. En jaksa 26vuotiaana kuunnella mitään mummokanavaa. Vanhemmat on 75v ja 66v. Mies 41v.
En kuulu tähän joukkoon. Koko helvetin juhannuksen pitäs pookia kuunnella. Sitten jos laitan kuulokkeet korville ja kuuntelen omaa musiikkia koneelta, niin alkaa kauhea pälpätys äidiltä "MIKSI ET KUUNTELE MEIDÄN KANSSA SAMAA KANAVAA??"
No, siideri aukesi just nyt. Ei tätä selvipäin kestä.
Kommentit (25)
Hah! Puotipuksut on kyllä legendaarinen ohjelma. Sitä ei pysty alle 40-vuotias kuuntelemaan minuuttia pidempään.
Otan osaa. Itse joudun kärsimään Pookista töissä.. saattaa olla se 7 päivää putkeen töitä ja joka ikinen aamu se radio aukee klo 6 ja sulkeutuu klo 15 jälkeen. Ensimmäisen kolmen tunnin jälkeen pää räjähtää, jos kuulee vielä kerran jonkun Paula Koivuniemen ikiklassikon. (ja se on väistämätöntä) Sitten työkaverit kehuu päivät, kuinka hyvin se ja se tanssilavoja kiertävä melkein tangokuningas laulaa. Huh.
Pitäs varmaan perustaa joku Pookista traumatisoituneiden tukiryhmä. Meilläkin kuunneltiin kotona juhannuksena (ja muutenkin) Pookia. Kuuluu valitettavasti myös pohjoisempana kuin Ylivieskassa ja hyvin kuuluukin. :(
Oon 52 ja kuuntelen mieluummin bassoradiota tai joskus yle-X.ää luin pookia.
Miksi oot ottanu noin vanhan miehen?
M24
Pystyyhän se on Suomen paras radio-ohjelma t: M25
Pooki on leppoisa, sitä on kiva kuunnella kotona ja töissä ! Nytkin pooki päällä ja sinivalkoinen ääni Kari Vepsä laulaa :D Nautin.
N37 Helsingistä
Vierailija kirjoitti:
Pystyyhän se on Suomen paras radio-ohjelma t: M25
Pooki on radiokanava, ei mikään ohjelma. Duhh.
Ap heitti juomat järveen, pookia kestää paremmin pienessä tuiskeessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi oot ottanu noin vanhan miehen?
M24
Taitaa johtua iäkkäiden vanhempien traumasta... Minäkin olen kohta 26 v ja mun isä on 46 v. En todellakaan ottaisi nelikymppistä miestä, isäni ikätoveria, hyi :D
No hitsi. Nyt mun tekisi mieli matkustaa Ylivieskaan (en ole koskaan käynyt), ihan vain kuullakseni tuota radiokanavaa ;)
Miten sulla on noin vanha mies? Ja omat vanhempasi saivat sinut 40-50 -vuotiaina!😲
Otan osaa.😟
Vierailija kirjoitti:
No hitsi. Nyt mun tekisi mieli matkustaa Ylivieskaan (en ole koskaan käynyt), ihan vain kuullakseni tuota radiokanavaa ;)
Tuu Ouluun. Täälläkin se kuuluu. ;)
Vierailija kirjoitti:
Radiokanava Ylivieskan seudulla
Raahessa ja Oulussa tekevät lähetykset.
Vierailija kirjoitti:
On niillä nettiradiokin.
Sitä voi kuunnella nettiradiosta! Kuuntelu onnistuu siis missä vain :D
Itse hämmästelin sitä, kun Pookilta tuli jossain vaiheessa sellainen ydinvoimapropagandaohjelma! Kyllä mainokset kuuluu radiomn, mutta ihan tuollainen puhdas propagandaohjelma tuntui aika kummalliselta.
:D