Mihin leivonnaiseen/herkkuun et kyllästy koskaan?
Meillä sellainen ikisuosikki on mokkapalat. Aina kun jotain makeaa tekee mieli niin leivotaan pellillinen mokkapaloja. 😋
Kommentit (43)
Korvapuustit. Ei ole tuoretta pullaa voittanutta.
Lasketaankohan tätä? Kulmakonditorian kinkku-juustosämpylä. :D Siinä on kaikki kunnossa, maku on joka kerta yhtä hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brita-kakku<3
Mikäs se on?
Pellillä leivottu ohut kakkupohja marenkipäällysteellä. Pohja puolitetaan ja väliin kermavaahto ja mansikoita.
Tavallinen pulla ja korvapuustit mullakin. Tosin en syö niitä edes joka viikko, mutta jos itse teen, pystyn syömään useammankin - joskin teen ehkä pari kertaa vuodessa. Mutta näistä ei tule ällö olo. Lettuihinkaan en ole kyllästynyt, niitä tehdään muutaman kerran kuukaudessa. Vaikea sanoa, jos päivittäin söisi, että kyllästyisikö.
Karkki. Liitulakut, erilaiset salmiakit, laku. Voisin syödä 300 g joka ilta. Pakko rajoittaa.
Berliininmunkki ja Lidlin paistopisteen valkokuorrutteiset vaniljadonitsit. Näillä vois elää.
Viinerit. Oon ihan hulluna viinereihin.
Pullava (ehjä pitko, ei valmiiksi viipaloitu.) Voi, että Pullava on hyvää ja mehevää kun siitä saa leikata paksuja viipaleita ihan itse. Maustekakku joka taitaa olla tunnetumpi piimäkakkuna. Tuoreet voisilmäpullat, vautsi kun ovat hyviä.
Mokkapalat! Näitä saa niin harvoin. Ja kunnolla kahvia pitää olla kuorrutteessa.
Ihana aloitus, kiitos ap. Makuasiat on siitä mukavia, ettei niistä voi kiistellä, näin olen kuullut sanottavan ja uskon siihen. Kaikki ketjussa mainitut ovat aivan ihania herkkuja ja maistuis varmaan muillekin. Annoin kaikille teille tähän mennessä kantaa ottaneille yläpeukun. (paitsi itselleni :)
Voileipäkakku kinkku/kana-versiona!
Viipurilainen juustokakku.Itse tehty.Toinen on kampanisut.
Daimkakku :D Voisin vetää kerralla sen..