Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan keskustella Raaseporista

Vierailija
23.06.2017 |

Koska en ymmärrä pojan tekoa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ymmärtäisi.

Vierailija
2/6 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan voi tuskin tietää mitä pojan päässä pyöri. Eiköhän anneta jo näiden nettispekulaatioiden olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan tyypillinen "jos minä en saa sinua, ei sinua saa kukaan muukaan" mustasukkaisuusdraama.

Vierailija
4/6 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ihmettelee sitä että mistä poliisit tiesivät mennä tytön asuntoon jos sieltä ei ollut kuulunut mitään eikä naapuritkaan olleet kuulleet mitään? Etsivätkö poikaa jostain muusta syystä ja siksi menivät tytön asunnolle jossa tekivät tuon kauhean löydön?

5/6 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jättänyt itsemurhakirjeen - ja kotona huomattu, että metsästysaseet ovat kateissa. Kirjeessä ei siis mainintaa ex-tyttöystävän tappamisaikeista, mutta koska tiedetty että tyttö on muuttanut paikkakunnalle, poliisi lähtenyt jututtamaan tyttöä. Joku painava syy on, jos poliisi lähtee tavoittamaan iltakymmenen aikaan henkiöä ja jos ovi on ollut kiinni eikä kukaan avaa, mennään siltikin sisään. 

Vierailija
6/6 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan tyypillinen "jos minä en saa sinua, ei sinua saa kukaan muukaan" mustasukkaisuusdraama.

No itse asiassa todella harvoin, jos koskaan, on kyse tuosta, vaan ensisijainen motiivi on oma halu kuolla. Puhutaan laajennetusta itsemurhasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan