Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikään valinta ei poista niin paljon riskejä ja ongelmia miehen elämästä kuin vasektomia

Vierailija
23.06.2017 |

Olettaen tietenkin, että sen tekee jo lapsettomana.

Ajatus kassien ropeloimisesta ei tuntunut etukäten hyvältä, mutta koska en halua ollenkaan lapsia enkä ole valmis elämään loppuelämääni panematta paljaalla, päätös oli lopulta aika helppo. Tietyllä tavalla tehty vasektomia taitaa olla munanjohtimien poiston ohella ainoa täysin varma ehkäisymenetelmä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että kannat vastuusi ehkäisystä! Pisteet siitä. Muista kuitenkin kondomi uudessa suhteessa.

T. nainen

Vierailija
2/4 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää paikkaansa, jos parisuhteen skippaamista ei lasketa. Se tosin tuo mukanaan uusia ongelmia kute seksin puutten ja yksinäisyyden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/4 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on kans piuhat poikki. Voi tätä vapauden tunnetta!

Eron jälkeen eteeni tupsahti -ainoastaan ja vain- naisia, jotka sanoivat, että eivät joko halua tai voi saada lapsia. Tämähän sopi minulle ja minä heille. Olen nykyisen vaimoni kanssa tosi onnellinen.

Vierailija
4/4 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6269 kirjoitti:

Multa on kans piuhat poikki. Voi tätä vapauden tunnetta!

Eron jälkeen eteeni tupsahti -ainoastaan ja vain- naisia, jotka sanoivat, että eivät joko halua tai voi saada lapsia. Tämähän sopi minulle ja minä heille. Olen nykyisen vaimoni kanssa tosi onnellinen.

Aivan mahtavaa kuulla! Onnea teille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä