Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka ei vietä juhannusta tai muutakaan juhlapyhää mitenkään?

Vierailija
22.06.2017 |

Miten te elätte nämä pyhät?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus ei ole koskaan ollut mikään iso juttu minulle. Enkä viihdy sukumökeillä. Monena juhannuksena olen ollut maassa, jossa Juhannusta ei juhlita, kuten nytkin olen, joten tavallista arkea elämme.

Vierailija
2/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin äsken treenaamassa kuntosalilla ja aion mennä viikonloppuna uudelleen treenamaan. Kuntosalille pääsee avainkortilla 24/7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten yllättävän paljon ihmisiä treenaamassa. Saas nähdä miten lauantaina tai sunnuntaina sitten.

Vierailija
4/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normipäivä. Miksi ihmeessä pitäisi tehdä jotain erikoista? Me lähdetään muutaman päivän kesälomareissulle sunnuntaina, on paljon siivottavaa ym. ennen sitä. Mies on huomenna 11h töissä.  Jos olis helle, menisin lasten kanssa varmaan käymään rannalla, mutta kun on 10 astetta lämmintä ja pohjoistuuli, niin korkeintaan menevät ulos kaverin kanssa. Me nautitaan sitten reissussa keleistä huolimatta, käydään sisähuvipuistossa ja näyttelyissä ja yövytään hotellissa ja käydään ravintoloissa syömässä. Juhannus on vaan yks päivä, eikä nykyään sille ole ihmisillä edes mitään rituaaleja kuten ennen oli, juhannuskokko, koivut ovenpieleen, juhannustaikoja... ihan hyvin tullaan toimeen ilman niitä.

Vierailija
5/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten elämme? No niin kuin normipäivät. Harmi vaan, kun Suomi menee juhannuksena ja jouluna kiinni. Tosin nyt ei ole rahaakaan.

Vierailija
6/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juhlitaan vain joulua. Ja sekin meillä on ihan pakanajuhla, jossa pointtina on lahjat, hyvä ruoka ja rento yhdessäolo. Muut juhlapyhät meillä ei juurikaan poikkea tavallisista päivistä. Vappuna lapsi saa pallon, mutta simat ja munkit jätetään väliin. Pääsiäisenä syödään suklaamunia, mutta lapsi syö niitä kyllä ympäri vuoden.

Juhannuksena on kiva olla kotona, kun rivitalokompleksissa melkein kaikki muut on jossain mökillä. On ihanan hiljaista. Saatetaan grillata ja nautitaan siitä, ettei vieraiden lasten huudot ja pallon paukutus raikaa ihan koko ajan.

Vierailija
7/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vietä mitään juhlapäiviä. Aina inhonnut synttäreitä, joulua yms. Turhaa ajanhukkaa.

Vierailija
8/10 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukala

Vierailija
9/10 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten vietetään, siispä olen vain ihan tavallisesti tässä.

Vierailija
10/10 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella matalalla profiililla vietetään yleensä kaikki juhlapyhät. Ruokapuolta vähän mietitään, mutta mitään juopottelu- tai mässäilyorgioita ei ole jouluna tai juhannuksena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä