Olen lihava ja löysin ihanan miehen.
Miksi ketju poistetaan? Eikö lihava nainen voi löytää rakkautta? Onko rakkaus tarkoitettu vain hoikille?
Kommentit (13)
Naisilla on leppoisat oltavat miesten monimuotoisen naismaun ansiosta.
Ei lihava saa haluta tai saada seksiä/rakkautta, yleisen mielipiteen mukaan ällöttävää.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ajatelkaa jos naistenkin pitäisi olla rikkaita, rohkeita ja näyttää kalsarimallilta saadakseen miehiä niin kuin miesten pitää saadakseen naisia.
Miehet vain tuhahtelisivat ylimielisesti jos joku tavallinen nainen tulisi vonkaamaan :D
Tulee mielikuva lihavasta naisesta, jolla on mies.
Lihava? Laita mitat. Eli 160 cm ja 82 kg? Vaiko 160 cm ja 58 kg?
AV-standardeilla molemmat noista voivat olla normaalipainoisia tai lihavia.
Vierailija kirjoitti:
Löysitkö siis lihavan miehen?
Nyt tuli mielikuva lihavasta naisesta, jolla on lihava mies.
Vierailija kirjoitti:
Vai sikavan miehen?
Vierailija kirjoitti:
Monilla naisilla haluttavuus liittyykin positiiviseen minäkuvaan, vaikka peili tai arkirealismi kertoisi mitä vaan. Satakiloinen voi kokea itsensä normaalipainoiseksi tai ammatillisen tutkinnon suorittanut pitää itseään sopivaksi kumppaniksi lääkärille.
Vastaavasti naisissa itsekriittiset perfektionistit eivät hyväksy vikoja itsessään eivätkä muissakaan. Tämän vuoksi jäävät yksin, vaikka ulkoisesti eivät erottuisikaan ihmisistä, jotka ovat parisuhteessa. Voi löytyä parikin akateemista tutkintoa, mutta silti itseluottamus on täysi nolla.
Onnea! Mun seuras viihtyy yks kiva mies, mut taitaa olla mulle liian hyväkroppainen :(
Paskat. Ikinä en ole saanut haluamaani miestä juuri siksi että olen lyhyt lihava ja ruma. Ei se mun sisäinen kauneus miehelle aukea kun minut näkee. Lihavuudelle olen jotain koittanut tehdäkkin mutta rumalle naamalle en näillä tuloilla tehdä mitää
Miks teidän paksujen täytyy aina lisääntyä keskenänne