En selviä erosta.
Asuntoja ei ole vapaana. Olen varaton, huonekaluton, työtön, ystävätön.
Kuolen yksinäisyyteen. Mielenterveys reistailee pahasti. En voi pitää edes kissaani asunnottomana. Yksi vaihtoehto on muuttaa suvun kesämökille korpeen. Tuntuu että olen umpikujassa.
Kommentit (27)
Muista myös liikkua. Käy elokuvissa. Anna päälle lomaa.
Vierailija kirjoitti:
Mökki on hyvä vaihtoehto ja pakopaikka. Kasarilla kun vanhemmat ryyppäsivät ja hakkasivat toisiaan, pyöräilin 10-vuotiaasta alkaen perjantai-iltaisin 30 km mökille. Siellä oli aina säilykkeitä, kuivatavaraa, öljylamppu ja lähteestä sai vettä. Otin reppuun koulukirjat ja vaihtovaatteita, pyöräilin sieltä sitten maanantaina suoraan kouluun. Maanantaina aina odotti auto koulun pihassa ja anteeksi kovasti viikolopun tapahtumia pyydeltiin. Seuraavana viikonloppuna sama setti. Voi näitä isojen ikäluokkien vekkuleita!
Hate
Vierailija kirjoitti:
Onko paikkakunnalla joku taho joka voisi auttaa? (Täällä on kierrätyspiste joka auttaa juuri tällaisissa. )
Voi ei, mä luulin ensin että sä tarkoitit "kierrätyspisteellä" jotain paikkaa, jossa autetaan sinkkuja / eronneita löytämään uusia kumppaneita, eli niinkuin exien kierrätyspiste. Olin hetken että mitääääh, kunnes tajusin... Sori, tämä oli nyt hieman mautonta ottaen huomioon ap:n surun, mutta oli vain pakko kertoa, kuinka tyhmä olen.
Mä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko paikkakunnalla joku taho joka voisi auttaa? (Täällä on kierrätyspiste joka auttaa juuri tällaisissa. )
Voi ei, mä luulin ensin että sä tarkoitit "kierrätyspisteellä" jotain paikkaa, jossa autetaan sinkkuja / eronneita löytämään uusia kumppaneita, eli niinkuin exien kierrätyspiste. Olin hetken että mitääääh, kunnes tajusin... Sori, tämä oli nyt hieman mautonta ottaen huomioon ap:n surun, mutta oli vain pakko kertoa, kuinka tyhmä olen.
Huumorilla selviää.
Av jaksaa yllättää, ihanan kannustavia viestejä olet saanut ja hyviä vihjeitä.
Voimia lähetän minäkin ja muista, sinulla on oikeus olla surullinen erosta, mutta asia kerrallaan kuntoon, kyllä se siitä.
Hyvä. Kyllä ne järjestyy. Sitten se työpaikka. Luottotiedot kuntoon jos ne on mennyt. Positiivista ajattelua.
Se mikä ei tapa, vahvistaa.