Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En selviä erosta.

Vierailija
22.06.2017 |

Asuntoja ei ole vapaana. Olen varaton, huonekaluton, työtön, ystävätön.
Kuolen yksinäisyyteen. Mielenterveys reistailee pahasti. En voi pitää edes kissaani asunnottomana. Yksi vaihtoehto on muuttaa suvun kesämökille korpeen. Tuntuu että olen umpikujassa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta selviää.

Miten mieleterveys reistailee?

Se mökki on alkuun hyvä. Saat koottua asioita. Ykskaks huomaat, että kaikki järjestyy.

Minä olen niin monet kerrat ollut varma, että nyt ei asiat järjesty. Aina oon ne kuntoon saanut.

Kaikella on joku tarkoitus, jonka huomaa vasta jälkikäteen.

Olen ahdistunut ja masentunut. Ennen eroa jo ollut. Kaverilta vapautui juuri asunto, johon pääsen muuttamaan. Kyllä tämä tästä.

Hyvä. Kyllä ne järjestyy. Sitten se työpaikka. Luottotiedot kuntoon jos ne on mennyt. Positiivista ajattelua.

Se mikä ei tapa, vahvistaa.

Vierailija
22/27 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista myös liikkua. Käy elokuvissa. Anna päälle lomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin erositte?

Vierailija
24/27 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökki on hyvä vaihtoehto ja pakopaikka. Kasarilla kun vanhemmat ryyppäsivät ja hakkasivat toisiaan, pyöräilin 10-vuotiaasta alkaen perjantai-iltaisin 30 km mökille. Siellä oli aina säilykkeitä, kuivatavaraa, öljylamppu ja lähteestä sai vettä. Otin reppuun koulukirjat ja vaihtovaatteita, pyöräilin sieltä sitten maanantaina suoraan kouluun. Maanantaina aina odotti auto koulun pihassa ja anteeksi kovasti viikolopun tapahtumia pyydeltiin. Seuraavana viikonloppuna sama setti. Voi näitä isojen ikäluokkien vekkuleita!

Hate

Vierailija
25/27 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko paikkakunnalla joku taho joka voisi auttaa? (Täällä on kierrätyspiste joka auttaa juuri tällaisissa. )

Voi ei, mä luulin ensin että sä tarkoitit "kierrätyspisteellä" jotain paikkaa, jossa autetaan sinkkuja / eronneita löytämään uusia kumppaneita, eli niinkuin exien kierrätyspiste. Olin hetken että mitääääh, kunnes tajusin... Sori, tämä oli nyt hieman mautonta ottaen huomioon ap:n surun, mutta oli vain pakko kertoa, kuinka tyhmä olen.

Vierailija
26/27 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko paikkakunnalla joku taho joka voisi auttaa? (Täällä on kierrätyspiste joka auttaa juuri tällaisissa. )

Voi ei, mä luulin ensin että sä tarkoitit "kierrätyspisteellä" jotain paikkaa, jossa autetaan sinkkuja / eronneita löytämään uusia kumppaneita, eli niinkuin exien kierrätyspiste. Olin hetken että mitääääh, kunnes tajusin... Sori, tämä oli nyt hieman mautonta ottaen huomioon ap:n surun, mutta oli vain pakko kertoa, kuinka tyhmä olen.

Huumorilla selviää.

Vierailija
27/27 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av jaksaa yllättää, ihanan kannustavia viestejä olet saanut ja hyviä vihjeitä.

Voimia lähetän minäkin ja muista, sinulla on oikeus olla surullinen erosta, mutta asia kerrallaan kuntoon, kyllä se siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi