Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti kaverinsa kanssa juomaan. Miten voi olla niin vastenmielistä se into, kun odottaa koska pääsee dokaamaan.

Vierailija
22.06.2017 |

Miten se voi olla niin ihanaa? Ja huominen menee krapulassa. En tietenkään kiellä menemästä ja tarjosin kyydinkin kaverille, mutta silti on niiiin ällöttävää. Sori tämä avauminen

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinno. Mistä kukin nyt tykkää. Minä en juo, mutta olen aika täpinöissä, kun mennään likkaporukalla tekemään jotain hauskaa. Vaikka kun viimeksi oltiin kylpylässä, lojuttiin hoidoissa ja herkuteltiin. Oli tosi kivaa, ja sitä odotin monta päivää.

Olisi siinä voinut mies nyrpistellä, että on ällöä olla niin tohkeissaan siitä, että pääsee likkaporukassa mutakylpyyn.

Mutta hän onkin ihan fiksu ihminen, ja tajuaa, että se on se arjesta poikkeavuus, sosiaalinen seura ja hassuttelu.

Kotonakin tietysti meillä on mukavaa, mutta sitä meillä on aina muulloin. Siksi ne muutamat irtiotot vuodessa hyvien lapsuudenkaverien kanssa ovat todella arvokkaita. On sitten kyytipoikana alkoholia tai ei.

Vierailija
22/26 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinno. Mistä kukin nyt tykkää. Minä en juo, mutta olen aika täpinöissä, kun mennään likkaporukalla tekemään jotain hauskaa. Vaikka kun viimeksi oltiin kylpylässä, lojuttiin hoidoissa ja herkuteltiin. Oli tosi kivaa, ja sitä odotin monta päivää.

Olisi siinä voinut mies nyrpistellä, että on ällöä olla niin tohkeissaan siitä, että pääsee likkaporukassa mutakylpyyn.

Mutta hän onkin ihan fiksu ihminen, ja tajuaa, että se on se arjesta poikkeavuus, sosiaalinen seura ja hassuttelu.

Kotonakin tietysti meillä on mukavaa, mutta sitä meillä on aina muulloin. Siksi ne muutamat irtiotot vuodessa hyvien lapsuudenkaverien kanssa ovat todella arvokkaita. On sitten kyytipoikana alkoholia tai ei.[/

Nyrpistelinö minä???

ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin ap. Katselin juomisestaan kiihkoilevaa miestä pitkään. Ei ollut alkkis ja tuskin tulee koskaan olemaankaan. Myöskään raha ei ollut ongelma. Mutta se lapsenomainen into kun saa juoda! Ja miten ne juomismenot meni aina kaiken edelle! Sit maataan päivätolkulla pahantuulisena ja krapulaisena sohvassa.

Lue Mira Luotin haastis jostain parin vkon takaisesta naistenlwhdwstä. Kuvaa hyvin puolison fiilistä. Hehän asuivat tämän vuoksi lopulta erillään. Ja nyt ovat raittiita.

Huom. Minäkin juon joskus, en postaile juomisestani (...), olen aikuinen, ei lapsia, en nillittänyt tai nalkuttanut tmv. Mulle vaan on muut asiat tärkeämpiä kuin viina, enkä jaksa että puhe ja tekemiset pyörii sen ympärillä.

Vierailija
24/26 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ap:ta se dokaaminen tässä vituta vaan se että, sus' siunakkoon, mies ei elä täydellisessä symbioosissa ap:n kanssa vaan kehtaa pitää hauskaa ilman tätä.

Nope. Minusta on ihana olla kotona ilman sitä, mutta kerroin vain, että se into nimenomaan _viinan juomiseen_ on vastenmielistä. Miksi näet aloituksessani jotain mitä siinä ei ole? Luetun ymmärtämissä ongelmia?

t. ap

Minä ymmärrän sinua. Olen tehnyt toisen ketjun, jossa miehen alko-ongelma v**uttaa. Just tuo on se p-ska juttu että toinen on niin tohkeissaan juuri siitä juomisesta. Ei kai se haittaisi jos paneutuisi parisuhteeseen joskus samalla innolla mutku ei...

Vierailija
25/26 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ap:ta se dokaaminen tässä vituta vaan se että, sus' siunakkoon, mies ei elä täydellisessä symbioosissa ap:n kanssa vaan kehtaa pitää hauskaa ilman tätä.

Nope. Minusta on ihana olla kotona ilman sitä, mutta kerroin vain, että se into nimenomaan _viinan juomiseen_ on vastenmielistä. Miksi näet aloituksessani jotain mitä siinä ei ole? Luetun ymmärtämissä ongelmia?

t. ap

Minä ymmärrän sinua. Olen tehnyt toisen ketjun, jossa miehen alko-ongelma v**uttaa. Just tuo on se p-ska juttu että toinen on niin tohkeissaan juuri siitä juomisesta. Ei kai se haittaisi jos paneutuisi parisuhteeseen joskus samalla innolla mutku ei...

Kiitos=)

ap

Vierailija
26/26 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomisen hekumointi on tyypillistä alkoholistille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi