Olen niin kyllästynyt elämääni lapsiperheen äitinä jonka mies ei halua seksiä että pelkään pahoin tekeväni vielä jotain todella epätoivoista!
Kommentit (11)
Kamppaa (miespuolinen) postinkantaja/ohikulkija ja tartu hepistä kiinni ja tuumi että oi anteeksi ei ollut tarkoitus mutta nyt kun ollaan tässä niin voitasko vähän höyläillä :) Näin itse harkitsin aikanaan. Mies ei antanut. Sittemmin osoittautui että kärsi syyllisyydestä kun anteli kolmelle muulle, joillekin vissiin jopa samana päivänä. Joo, kierrätykseen pääsi.
Kuinka paljon ap on lihonnut? Onko hoitanut itsensä kuntoon raskauksien jäljiltä?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon ap on lihonnut? Onko hoitanut itsensä kuntoon raskauksien jäljiltä?
Taas tämä, voi saatana, en tietenkään ole lihonnut yhtään eikä vartalo ole muuttunut raskauksista näkyvästi yhtään, olen aina painanut n. 52-55kg. Ap
Vierailija kirjoitti:
i.d.i.o.o.t.t.i.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä, voi saatana, en tietenkään ole lihonnut yhtään eikä vartalo ole muuttunut raskauksista näkyvästi yhtään, olen aina painanut n. 52-55kg. Ap
Noh, ehkä et sitten ole alun alkaenkaan ollut niin haluttava, että sinua olisi jaksanut painaa muussa kuin lisääntymismielessä. Turhaan sinä siellä triggeröidyt, niin moni nainen kuitenkin emakoituu siinä raskaudessa ja sen jälkeen sitten on kaikkia tekosyitä.
Teet näitä aloituksia joka toinen päivä. Edelleen, mies ei halua sinua. Olet aivan liian painostava - jopa pelottava tossa seksinnälässäs.
Kolmannen kerran : ota ero. Simple as that.
Kasva aikuiseksi, ja ymmärrä, että elämän perusolemus ei ole sitä, että se on hauskaa, innostavaa ja pyörii omien haluamistesi ja kiinnostuksiesi ympärillä. Et ole erityinen etkä minkään hokeman perusteella ansaitse parempaa, niin kuin kukaan muukaan meistä. Luonnon laki on, että 80% kaikesta on joka tapauksessa paskaa ja pettymyksiä. Ole kuitenkin ylpeä siitä, jos saat lähtettyä lapsesi maailmalle kunnon ihmisinä, siinä on jo elämälle isosti tarkoitusta.
Taas yksi nainen, joka ei vaan osaa käsittää, että ei tarkoittaa ei. Pitäisi näille alkaa järjestää jotain koulutuksia asian tiimoilta?
Eroa ja hommaa uusi, halukas mies, jota näät lapsivapailla tai iltaisin.