Mistä niitä vakipanoja saa?
Kommentit (65)
Omani löysin netistä. Laitoin ilmoitukseen suoraan, että etsin seksiseuraa ja en tällä hetkellä kaipaa mitään vakavaa. Vastauksia tuli jonkin verran, mutta yhden kanssa natsasi hyvin ja tapaillaan seksin merkeissä vielä näin pari vuotta myöhemminkin. Olen nainen, jos sillä on merkitystä tässä.
Vierailija kirjoitti:
Omani löysin netistä. Laitoin ilmoitukseen suoraan, että etsin seksiseuraa ja en tällä hetkellä kaipaa mitään vakavaa. Vastauksia tuli jonkin verran, mutta yhden kanssa natsasi hyvin ja tapaillaan seksin merkeissä vielä näin pari vuotta myöhemminkin. Olen nainen, jos sillä on merkitystä tässä.
Onhan sillä sen verran merkitystä, että mies ei olisi saanut ilmoitukseensa ainuttakaan vastausta.
Laita netti-ilmoitus seksiseurasta. Itse sain yli 100 vastausta samointein. Ikähaarukka oli 19-71 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Laita netti-ilmoitus seksiseurasta. Itse sain yli 100 vastausta samointein. Ikähaarukka oli 19-71 vuotta.
En usko, naisille seksin saaminen on niin vaikeaa.
Väärin. Miehelle on aloitteen tekijän rohkeus ja perinteen tuki siihen. Siksi jos olet mies: tee aloite. Nainen: johdattele mies tekemään aloite. Aloite ei ole mikään tietenkään ole kysymys että ryhdytkö vakiopanokseni vaan vaikka kirjastossa Mies: Osaatko sanoa missäs täällä on ne matkaoppaat Tai Nainen: En ylety tuohin kirjaan, voitko auttaa. Ja niin edespäin.