Mistä niitä vakipanoja saa?
Kommentit (65)
Minä saanu baarista( tuttu entuudestaan mutta ei kaveri eikä ennen sängyssä oltu oltu.Tapailtiin eka ja sitten muuttu panosuhteeksi nyt jo viidettä vuotta...suomi kaksnelosesta saanut toisen. Kyllä näillä on pärjännyt aina kun on sinkkuna.Jos tapailen/seurustelen niin nämä laitetaan hyllylle siksi aikaa ja otetaan takasin jos tulee tilanne että einile suhteessa.
Jaa-a. Vaikeaahan tuo on. Itsellä on käynyt jo kahdesti niin, että vakipano/friends with benefits -systeemi on romuttunut kun mies on alkanut kehittelemään ruusuisia tulevaisuudenkuvia ja muuta hömppää omassa päässään vaikka ihan selvästi on sovittu että kaveripohjalla mennään. Kaksi ystävyyssuhdetta siinä on sitten mennyt kun ei ole tuo vakipanoilu toiminut. Kolmatta kertaa en ole viitsinyt kokeilla, kun ei se homma tunnu toimivan.
Vierailija kirjoitti:
Jos alle viisikymppinen nainen ei löydä itselleen vakipanoa, niin puhutaan kyllä uusavuttomuuden huipusta.
No ei puhuta, koska ei oo helppoa löytää miestä joka ei kiinnosta seurustelumielessä mutta on sen sijaan riittävän kiinnostava seksiin. Ei mua ainakaan kiihota mikään täysi talikko ja ulkonäkö pitää myös olla jonkinlainen. Toisaalta tunteet eivät saa tulla liiaksi mukaan joten melko haastavaa oikeastaan. Itse löysin aikoinaan salilta juuri tuollaisen miehen. Alkoi juttelemaan treenin ohessa ja parin kerran jälkeen laitoin äijälle viestiä. Kesti aika pitkään kunnes tuli liikaa tunteita mukaan eikä ollut enää kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii yhden illan jutun ilman ylenpalttisuuteen vietyä romantiikkaa. Sitten jälkeenpäin puhutaan rehellisesti toimiko kemiat ja jatkuuko eteenpäin. "Jäädäänkö roikkumaan Tinderiin, vai katsotaanko saataisiinko me vielä komiampi ilotulitus jatkossa?" Jos empimistä on jommalla kummalla, niin sitten seuraavan hakuun.
Kiitos, tätä vinkkiä taidan noudattaa. -12-
Tuolla tavalla törmäät vain pelimiehiin, jotka eivät tyydy pitkäksi aikaa yhteen naiseen.
Mitä pidät parempana tapana? -12-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on hyvä kysymys. En nimittäin ole saanut miestä edes lyhyeksi aikaa sänkyyni, niin nää jutut on aivan ufoja mulle.
Miten tämmöinen asia otetaan esille? "Hei alatko mun panokaveriksi?" Vai huomataan vain että aina se sama tyyppi tulee uudestaan ja uudestaan kylään mutta suhdetta ei kehkeydy?
Enpä ole kenenkään kanssa panosuhteesta sopinut vaan siitä se on alkanut, että on natsannut hyvin sängyssä mutta ei ole pienintäkään kiinnostusta ihmiseen parisuhdemielessä. Sitten on tapailtu aikamme seksin merkeissä. Toki niihin tapaamisiin on liittynyt paljon muutakin; on juteltu, vuokrattu yhdessä mökki koko viikonlopuksi ja tehty kaikenlaista muutakin, mitä kaverin kanssa tehdään.
En ole hän, jolle vastasit, mutta kommentoin, koska monet omat yritelmät ovat jääneet vain yhdestä muutamaan kertaan. Teillähän yhdessäolo on vaikuttanut tosi mukavaltakin.
Miten olette tavanneet? Minkä ikäisiä olette?
Omalta osalta olen kuvitellut olevani ihan suht koht normaali nainen, mutta ilmeisesti miesten suhteen onnea ei ole.
Viimeisin oli netistä mutta ei nettideiteistä vaan eräästä nettiyhteisöstä, jossa tavattiin toisiamme myös livenä yhteisen harrastuksen tiimoilta. Sitä edellinen baarista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii yhden illan jutun ilman ylenpalttisuuteen vietyä romantiikkaa. Sitten jälkeenpäin puhutaan rehellisesti toimiko kemiat ja jatkuuko eteenpäin. "Jäädäänkö roikkumaan Tinderiin, vai katsotaanko saataisiinko me vielä komiampi ilotulitus jatkossa?" Jos empimistä on jommalla kummalla, niin sitten seuraavan hakuun.
Kiitos, tätä vinkkiä taidan noudattaa. -12-
Tuolla tavalla törmäät vain pelimiehiin, jotka eivät tyydy pitkäksi aikaa yhteen naiseen.
Mitä pidät parempana tapana? -12-
Haet netin kautta miestä, joka etsii naisesta vakkariseuraa. Nämä haluavat vakituisen naisseuralaisen ilman vakavaa seurustelua. Näin löysin omani.
Miehille ei riitä pelkkä vakipano, vaativat muutakin yhdessäoloa.
Vierailija kirjoitti:
Totta, haluaisin nukkua naisen kanssa ja katsoa leffoja ja tehdä ruokaa.
Mä sanoisin, että netistä, olemalla mahdollisimman avoin... Ja tietysti rehellinen esim. ulkonäön suhteen. Sieltä löytyy kyllä varmasti sopivia ehdokkaita. Kannattaa pitää säännöt selvintä alusta alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluisin! Mutta miehen kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluisin! Mutta miehen kanssa!
Pistä viestiä, jos kiinnostaa tutustua. Mun pitää lähteä nyt saunaan, niin en pääse tänne ennen sulkeutumisaikaa. av-pappa@mail.com. Sähköpostiosoitteen nimimerkki ei viittaa ikääni :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta minä haluaisin pelkän panokaverin. Niitä on vaikea löytää. N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta minä haluaisin pelkän panokaverin. Niitä on vaikea löytää. N
Suomi24 niin sieltä löytää,oikeesti.Mene sinne ja laita selvästi että etsit vaki panokaveria niin sun lootas täyttyy alle vartissa.
Seksitreffit sivu. Tuolta varmasti saa seuraa, kuka on asiasta kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Seksitreffit sivu. Tuolta varmasti saa seuraa, kuka on asiasta kiinnostunut.
Saa jos on nainen. Miehelle seuran saaminen on lottovoittoon verrattavissa oleva tapahtuma.
Minäkin kaipaisin jotain vakipanoa,mutta ei ole kavereina naisia ja oikeastaan kaikki naiset joiden kanssa olen tekemisissä on töissä olevia aspoja.
Olen tehnyt myös sellaisen havainnon että kaikki naiset mitkä on jollain tavalla kiinnostavia ovat kaikki olleet rengastettuja,ihastuin myös pari vuotta sitten kaverin muijaan,1.5v onnistuin välttelemään sitä,mutta nyt muutama päivä sitten näin sitä ja nyt se tunkee mieleen jatkuvasti.
Seksin harrastaminen jonkun täysin tuntemattoman kanssa tuntuu ajatuksena tosi vaikealta koska en ole mikään henry saari tai ron jeremy,mutta hyvin nopea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on hyvä kysymys. En nimittäin ole saanut miestä edes lyhyeksi aikaa sänkyyni, niin nää jutut on aivan ufoja mulle.
Miten tämmöinen asia otetaan esille? "Hei alatko mun panokaveriksi?" Vai huomataan vain että aina se sama tyyppi tulee uudestaan ja uudestaan kylään mutta suhdetta ei kehkeydy?
Enpä ole kenenkään kanssa panosuhteesta sopinut vaan siitä se on alkanut, että on natsannut hyvin sängyssä mutta ei ole pienintäkään kiinnostusta ihmiseen parisuhdemielessä. Sitten on tapailtu aikamme seksin merkeissä. Toki niihin tapaamisiin on liittynyt paljon muutakin; on juteltu, vuokrattu yhdessä mökki koko viikonlopuksi ja tehty kaikenlaista muutakin, mitä kaverin kanssa tehdään.
Entä oletko esitellyt fuckbuddya kavereillesi tai muuten viettänyt julkisesti aikaa hänen kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä oletko esitellyt fuckbuddya kavereillesi tai muuten viettänyt julkisesti aikaa hänen kanssaan?
En ole toi jolle viestisi osoitit mutta me emme esitelleet toisiamme fuckbuddyn kanssa kavereille tai kenellekään.Jos joku näki meitä yhdessä mitä harvoin tapahtui niin ei me siitä mitään puhuttu.Oltiin vaan muka törmätty ja jääty juttelee tms. Yleensä jos jotain muuta kuin sisätiloissa niin lähdimme muualle esim kauppoihin/syömään.Tai patikoimme metsissä.
Kaupasta, kirjastosta, lenkkipolulta. Tai näin isot pojat on kertoneet.
Siis mitä ihmettä? Onhan tähänkin ketjuun kommentoineet naiset, joilla ei ole suhteet onnistuneet. Joten jokainen nainen ei tosiaan löydä suhdetta "mistä vaan" jos rajataan kohderyhmä suunnilleen samanikäisiin.
Olen ollut aktiivinen ja saanut miehiltä tylyjäkin pakkeja. Jonkinlaisen tutustumisen jälkeen mies on voinut hävitä savuna ilmaan.