Sovin ensitreffit miehen luokse juhannukseksi
Ollaan viestitelty ja juteltu puhelimessa päivittäin, tiedän minkänäköinen on ja millainen on kotinsa. Mitähän tuosta tulee... peittoa ei taatusti heilutella. Lähettääköhän tyyppi minut kotiin vai lähdenkö itse. Oon tässä vähän jännän äärellä.
Kommentit (6)
Pidä itsesi ajokunnossa sitten tai talleta taksinumero valmiiksi. Toivotaan parasta. Kyllä se mies varmaan sitä peittoa haluaisi heilutella juhannuksen kunniaksi.
Minulla sama homma! :) Pitkä vapaa viikonloppu, niin mikäpä tässä treffaillessa. Vaikka useempikin mies menis, mutta haluan olla vähän aikaa itseksenikin. No ehkä vakipanon näen jossain vaiheessa. Ensitreffeillä en aio seksiä harrastaa.
Miten se sohvi börlööffi jaksaakin herutella itseään kaikille??? Pysyisi jo poissa julkisuudesta mokoma aku ankka! Pthyi!
Minulla oli kerran samanlainen tilanne, mutta toisin päin. Oltiin tavattu lyhyesti kasvokkain, jonka jälkeen juteltu paljon netissä ja puhelimessa. Ensimmäiset treffit parin viikon päästä olivat, kun nuorimies tuli luokseni koko juhannusviikonlopuksi. Mukavia muistoja, haparoivia ihastuksen ensiaskeleita. Vajaan vuoden kesti se nuori rakkaus!
Suht luusereita molemmat kun ei muuta menoa ole. Itsekin olen yksin juhannuksen.