Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espanja Menorca vai Kreikka ja esim. Rhodos?

Ummikot ulkomailla
22.06.2017 |

Kesälomareissu suunnitteilla. Vinkit tähän kiitos! 😀

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Booooring. Kroatia <3

Vierailija
2/9 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykästyin viime kesänä rodokseen. Oltiin siellä ixiassa ja oli kiva paikka. Siitä oli lyhyt matka rodoksen kaupunkiin taksilla. Hyvää ruokaa ja lämmin sää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä Kreikassa että Espanjassa on kivoja kohteita. Minkälaisella kokoonpanolla reissuun?

T:Matkaopas

Vierailija
4/9 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin erilaisia kohteita. Menorca on hiljaisen rauhallinen kohde, ei sovi bilettäjille. Enemmänkin turisteille jotka haluaa patikoida, pyöräillä golfata yms. tykkää luonnosta tai kierrellä saarta vuokra-autolla tai mopolla.

Rodos on perinteinen vilkas turistikohde, paljon biletettävää ja samanhenkistä porukkaa. Jos tykkäät viettää päivät ostoksilla ja rannalla ja illat ravintolassa tai yökerhossa paikka sopii sinulle.

Molemmissa paikoissa on kiva välimerellinen sää. Heinäelokuussa tosi kuuma.

Vierailija
5/9 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menisin noista vaihtoehdoista Menorcalle.

Vierailija
6/9 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroatia oli ykkösvaihtoehto, mutta vähän myöhässä ollaan asian suhteen...

Lasten kanssa mennään ja erityisesti altaat ja rentoilu tärkeää. Ja turvallisuus ja siisteys!!

Vierailija
7/9 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Corfu on kiva ja rauhallinen saari. Itse lähden ekaa kertaa Pargaan.

Vierailija
8/9 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin Rodoksesta vaikka vähän ennakkoluuloinen olin lähtiessä. Oltiin Lindoksessa. Sinne kyllä riittää ihan päiväreissu joten jos uudestaan menisin niin ehdottomasti Rodoksen kaupunkiin. Auto kannattaa vuokrata ja kierrellä saarta.

Vierailija
9/9 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kroatia oli ykkösvaihtoehto, mutta vähän myöhässä ollaan asian suhteen...

Lasten kanssa mennään ja erityisesti altaat ja rentoilu tärkeää. Ja turvallisuus ja siisteys!!

Valitkaa ennemmin hyvä hotelli jos lasten kanssa lähdette reissuun. Siellä kuitenkin paljon vietätte aikaa. Ei sillä kohteella ole niin kamalasti väliä, joka paikassa riittää sen verran nähtävää mitä pienten kanssa jaksaa kierrellä. Ennemmin kannattaa panostaa siihen huolettomuuteen. Hyvä allasalue ja mielellään all inclusive noutopöydästä niin saatte te vanhemmatkin levätä ja rentoutua kun lapsilla on kivaa. Tsekkaa vaikka Rodoksella hotelli Lindos Princess. Siellä on puitteet kohdillaan lasten kanssa lomailuun. Kaupunkiin kulkee bussit ja auton voi vuokrata vaikka hotellilta. Aika syrjässä on kyllä mutta toisaalta siellä on kaikki tarvittava löhölomaan. Lähin kylä Lardos on kävelymatkan päässä ja pääsee sinne bussillakin. Hotellin lähistöllä on joitain turisteille suunnattuja kauppoja ja muutama muu hotelli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme