Havaintoja Prismasta
Johas oli tukevia tätejä ostoksilla. Kärryt täynnä sipsiä, grillimakkaraa ja olutta. 😃😃😃😃😃
Kommentit (19)
Oliko niin harvinainen näky että päätit tulla kertomaan tänne näin jännittävät uutiset?
Minulla samat ostokset, mutta olen lihaksikas ja normaalipainoinen mies. Pitää tuntea omat rajansa.
Jahas, ostoskärrykyttä iski jälleen :D
Joo kävin Prismassa ja ostin myös makkaraa ja sipsiä! Ne kärryssä olevat juomat oli muuten alkoholittomia ja se pullottava maha pitää sisällään sikiön ;)
Me olimme juhannusostoksilla jo eilen. Ei ollut tarvetta tirkistellä toisten kärryihin. Ehkä ap:nkin olisi kannattanut tehdä ostoksensa eilen, olisi saanut pitää mielenrauhansa (kai muistit hakea apteekista satsin niitä lääkärin määräämiä rauhoittaviakin, ettei koko juhannut ihan pilalle mene). No, hulluilla on halvat huvit - tässä tapauksessa hullu on vielä ostoskärrytirkistelijäkin. Mahtoiko olla ihan kiikaritkin matkassa?
Vierailija kirjoitti:
Joo kävin Prismassa ja ostin myös makkaraa ja sipsiä! Ne kärryssä olevat juomat oli muuten alkoholittomia ja se pullottava maha pitää sisällään sikiön ;)
Porsastelu on siis ok, kunhan juomat ovat alkoholittomia, mutta sokeria täynnä?
Olisin itse sanonut,että "Prismassa". Havainnot Prismasta tarkoittaa, että kaikkea mikä kiinteästi kuuluu kauppaketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun juhannus...
Juhannus on nykyisin 52 viikkona vuodessa?
Ilmeisesti Prisma on paras paikka hakea motivaatiota omiin elintapoihin ja syömiseen.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla siellä siis todella on sikiö. Monihan näyttää samalta, mutta ei saa onnitella.
Katsoitko kateellisena, lehtikaali omassa korissa? Sen verran katkeruus kuultaa läpi.
Vierailija kirjoitti:
Sikiö ei silti selitä miksi painat 117kiloa
Tuo nyt ei ole mitään, ruokaostosten lisäksi kävimme Alkossa, huomasitko ap? Mies osti itselleen amerikkalaista whiskiä, itselleni otin kolmen litran hanapakkauksen etelä-afikkalaista valkoviiniä. Kohta lähdemme mökille Hämeeseen. Ihana fiilis.
Aika tyhjää saa se oma elämä olla että jaksaa muiden ostokset niin paljon kiinnostaa että et ainoastaan kyttää muiden ostoskärryjen sisältöä vaan ihan av:lle asti viitsit asiasta kirjoitella. Kaipa se sitä jotain tyhjää kohtaa itsessä hetkeksi paikkaa kun saa muille irvailla, vaikka aika säälittäväähän tuo on muiden ihmisten silmissä.
Se on muuten jännä, että kiinittää huomion siihen mistä itsellä on puute. Yrittää tulla raskaaksi, niin joka puolella on raskaanaolevia tai vauvoja. Sinkkuna näkee onnellisia pariskuntia ympäriinsä yms.
Ap parka ei ole tainnut saada yhtään kutsua mihinkään juhannuksena ja kadehtii, kun muut menevät mökeille ja pitävät hauskaa. Mikä on tietysti hyvin kummallista, sillä kyllähän ap:sta saa sellaisen tosi syvällisen, intellektuellin, positiivisen ja mukavan kuvan ja vaikuttaa ihmiseltä, jonka kanssa viihdytään. (Tirsk)
PS. Minä olin se normaalipainoinen joka osti Prismasta 2 pizzaa ja 2 siideriä! Ja ison kasan tuliaisia! (Aattelin vaan että varmaan tunnistat mut nyt, kun olin se ainoa, jolla ei ollut makkaraa.)
Valintoja.