Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkoittaako kontrollikäynti sitä että on pakko käydä samalla terkkarilääkärillä kuin ekalla kerralla?

Vierailija
22.06.2017 |

En haluaisi mennä kyseisen tyypin vastaanotolle, ahdistaa se intensiivinen tapitus suoraan silmiin vaikka tietää vaivani.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/11 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole niin kuin auton katsastus, että pitää käydä samassa paikassa. Eikä sinun tarvitse välttämättä käydä kontrollissa ollenkaan, mutta varmasti kannattaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hematologian vuosikontrolli on ollut liki joka kerta eri hematologille, joten oletan, ettei siinä tuollaista vaatimusta samasta lääkäristä ole. Luulen kuitenkin, että yksittäiskontrollissa asia vaatisi toisen tk-lääkärin perehtymistä terveydentilaasi ja tehtyihin toimenpiteisiin, jolloin tk ei helpolla vaihda lääkäriä.

Periaatteessa kai sinulla on kuitenkin mahdollisuus pyytää toiselle lääkärille. En tiedä miten se toimii, kun hoidot on tehty ja kontrolli on hoitosuunnitelman mukaan.

Vierailija
4/11 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole niin kuin auton katsastus, että pitää käydä samassa paikassa. Eikä sinun tarvitse välttämättä käydä kontrollissa ollenkaan, mutta varmasti kannattaisi.

En saa lisää lääkkeitä jos en käy. Muuten en kävisi. Ap

Vierailija
5/11 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voit mennä toiselle lääkärille. Sanot vaan, että toiselle, kiitos, ei tarvi selitellä mitään. Sieltäpä se lekuri sitten katsoo koneelta, että mitä tämä tapittaja on sanellut.

Vierailija
6/11 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta mihin sen lääkärin pitäisi katsella muualle kuin silmiin?

Vierailija
7/11 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei kemiat kohtaa. Itse olen saanut aina saman kardiologin, hyvä jos kemiat toimii. Voi pyytää vaihtoa, ei tarvitse selitellä.

Vierailija
8/11 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta mihin sen lääkärin pitäisi katsella muualle kuin silmiin?

Ei se pointti olekaan tuo, vaan INTENSIIVINEN TAPITUS SUORAAN SILMIIN. Siis niin että tuijottaa koko ajan ellei ole koneella. Ei ole ihan normaalia. Epäilen, että mulla ja ap:lla on ollut sama lääkäri.

En ole siis ap.

Kerran mulla kyllä oli lääkäri, joka tuijotti mun rintojani enemmän kuin silmiä. En sillekään mennyt toista kertaa. Mieslääkäri, ja selvästi himokas katse. Vaivani ei siis liittynyt rintoihin, vaan oli korvatulehdus.

Vierailija
9/11 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy vaan niissä pamiasioissa samalla lääkärillä.

Vierailija
10/11 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy vaan niissä pamiasioissa samalla lääkärillä.

Olipas avulias kommentti. Ja miksi luulet, että ap bentsoja haluaa? Vaikka haluaisikin, niin ihan hyvin voi mennä eri lääkärille. Näkeehän se ne reseptit ja merkinnät joka tapauksessa.

Vierailija
11/11 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit varata ajan jollekin toiselle, jos haluat. Meidän tk:ssa tuskin saisi aikaa samalle lääkärille, vaikka haluaisi. Suuri vaihtuvuus, palkon kandeja, loma-aika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi