Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teenkö väärin, kun aion lopettaa suhteen miehen kanssa, koska hän ei ole tarpeeksi älykäs ja itsenäinen?

Vierailija
22.06.2017 |

Kiltti on kuin mikä, mutta masennus hänen seurassaan. Elämänhallinnassaan on pahoja puutteita. Ei ole kiinnostunut maailman tilanteesta. On kuin pieni lapsi ja minä kuin hänen äitinsä.

Olenko minä paha ihminen jos hylkään hänet?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo syy ei ole ihan niin paha kuin vääränlaiset kengät mutta kuitenkin ihan riittävä suhteen lopettamiseen.

Vierailija
2/23 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tee väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään. Miksi olisit tyhmän ihmisen kanssa?

Vierailija
4/23 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se väärin olisi? Jos ei huvita, niin ei huvita, oli syy mikä tahansa. Ei elämäänsä kannata hukkaan heittää väärien ihmisten kanssa, oli sitten kyse sukulaisista, ystävistä, työkavereista tai kumppaneista. Jos ei puhumalla parannusta ala tapahtua, niin mäkeen vaan kaikki kelvottomat ja uutta hakuun!

Vierailija
5/23 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jättäisi masentunutta mutta älykästä miestä mutta tyhmän ja masentuneen kyllä.

Vierailija
6/23 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet miehen kanssa vaikka et haluaisi olla, kuten et selvästikään halua, teet jokatapauksessa väärin häntä kohtaan.

Tuollaiset yksittäiset syyt ovat vain tekosyitä sille, ettet halua olla suhteessa. Se on jo itsessään ihan riittävä syy, ei sille tarvitse keksiä perusteita.

Vierailija
7/23 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ennustan teille onnellista avioliittoa! Toinen on tyhmä ja itkee sohvannurkassa eikä kykene mihinkään, toinen on katkera menetetyistä mahdollisuuksista. Mitä jos tekisitte vielä lapsenkin?

Vierailija
8/23 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Minä yritin, pahaa mieltä seurasi molemmille.

Vierailija
9/23 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on vain suhde, niin siitä vaan uutta matoa katiskaan ja rysää tarjolle. Jos tämän nyt kauniisti ilmaisen.

Vierailija
10/23 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin suhteen miehen kanssa, joka oli kiltti ja älykäs. Viinaa otettuaan tuli täysin eri persoonaksi. Katsoin tuota muuttumista vajaa 5x ja pyysin häipymään. Paras päätös.

Vierailija
11/23 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole vain omista tunteista kiinni? Hyvä tietenkin tunnistaa syyt, koska sitten tietää ovatko ne pysyviä asioita joille ei voi mitään. Nuo kuulostavat asioilta, joiden korjaaminen vaatisi paljon aikaa ja omaa tahtoa.

Vierailija
12/23 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö meiltä lupaa?

Vierailija
13/23 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Ei kannata jäädä vetämään kivirekeä perässä.

Vierailija
14/23 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on täysin sama kokemus!

Jätä se. Heti.

Vierailija
15/23 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on laiska ja veltto ex-mies. Ohan parasta, kun ei tarvitse katsella sitä enää.

Vierailija
16/23 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä suhteessa on tasapaino, eli molemmilla suunnilleen sama henkinen taso ja odotukset. Jos toinen on toisen mielestä ihan liian passiivinen/aktiivinen/tyhmä/älykäs/hiljainen/puhelias, suhde ei yleensä toimi hyvin.

Vierailija
17/23 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla kiinnostunut maailman tilanteesta? Se aiheuttaa vain lisää ahdistusta

- älykäs mies

Vierailija
18/23 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on tällä hetkellä niin selkeät naisten markkinat, että itse en katsele hetkeäkään heikkoutta tai ärsyttävää piiirettä miehen puolelta. Ei minulla ole aikaa tai velvollisuutta seurustella epäkypsien alimiehien kanssa, kun kulman takanaon laatukamaa odottamassa jonokaupalla.

Vierailija
19/23 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisaudesta en tiedä, mutta mustakin olis tylsää, jos toinen ei olis ollenkaan kiinnostunut maailman asioista. Toisaalta viisastelukin on ärsyttävää. Kokonaisuus ratkaisee. Jos toinen ei tunnu oikealta, kannattaa lopettaa koko juttu.

Vierailija
20/23 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään tarvitse seurustella toisen ihmisen kanssa jos ei halua. Ei siihen sen kummempaa syytä tarvitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän