Olenko juntti, kun en pidä Sannista, Vesalasta, Ellinoorasta, Vartiaisesta, Haloo Helsingistä, Teflon Brothersista enkä JVG:stä?
Ylen sivujen mukaan suosituimmat keikka-artistit nyt.
Kommentit (22)
EI, vaan sinä olet musikaalinen ja arvostat puhdasta lauluääntä nasaalin pintavinkumisen sijaan.
Ellinoora on ihan jees. En aikaisemmin noteerannut mutta nähtyä livenä keikalla niin tykkään :)
Mäkään en ole voinut sietää noita :D No Haloo Helsinki ja Vartiainen on noista kaikkein siedättävimpiä, mutta Sannin musiikin kohdalla tekisi mieli törkätä, jotku tikut korviin ja tehä itsestään tyyliin kuuro. En ole myöskään ikinä ymmärtäny Ed Sheeranin ihailua?! Niin täh, mitä oon missannu? Kinkerivinkulelu, rutkuttaa kitaraa ja laulaa epäonnistuneesta rakkauselämästä biisistä toiseen.
P.s. Ikääkin alle 30 vuotta, juntti varmaan sitten olen.
Miten arvasinkin, että tämä ketju täyttyy näistä "juu, sinä nimenomaan et ole juntti" -vastauksista. :D Mutta hyvä vain, sitä vartenhan ap ketjun tekikin.
Vierailija kirjoitti:
Miten arvasinkin, että tämä ketju täyttyy näistä "juu, sinä nimenomaan et ole juntti" -vastauksista. :D Mutta hyvä vain, sitä vartenhan ap ketjun tekikin.
Kerro lisää motiiveistani. -ap
Olen 60-luvulla syntynyt enkä ole ikinä kuunnellut ketään noista. Enkä edes tunne noista kuin ehkä puolet. Jos olen siksi juntti, so what. Ei edes kiinnosta.
Päivastoin. Nuo esiintyjät ovat nimenomaan wt:n suosiossa.
Minäkään en tykkää noista, paitsi Ellinoora ihan ok.
Suomessa on paljon huonoja laulajia ja huonoa musiikkia. On toki muissakin maissa mutta Suomessa erityisesti huonoja laulajia. Ainakin julkkis laulajien musikaalisuus(lahjakas sellainen) on erittäin harvinaista
Et ole juntti. Minä olen. Tiedän luettelemistasi tyypeistä vain Sannin. Se on laulaja joka kiroilee radiossa.
Ahaa, musiikkimaku siis määrittää junttiuden? Selvä.
Et ole. Nyky"musiikki" on hirveää skeidaa.
Vesala on kyllä pohjanoteeraus, Paula kiltti, pidä suusi kiinni, älä droppaa mun tunnelmaa. Mukataiteellinen ihminen, oikeasti pelkää diskohumppaa, plääh! 😨
Nimenomaan et ole juntti, koska juntit kuuntelevat juuri noita artisteja. Eli sitä, mitä nyt radiosta sattuu milläkin hetkellä tulemaan.
🇺🇦🇮🇱
Riippuu enemmän siitä, mistä pidät.
Kaffepulla kirjoitti:
Nimenomaan et ole juntti, koska juntit kuuntelevat juuri noita artisteja. Eli sitä, mitä nyt radiosta sattuu milläkin hetkellä tulemaan.
Eli radion kuuntelu on junttia?
Olettaisin pikemminkin et olet 80-luvulla tai aiemmin syntynyt.