Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko saamassa stalkkerin..?

Vierailija
21.06.2017 |

Mitä pitäisi ajatella tällaisesta. Tapasin Tinderissä tutustumaani mieheen viime viikolla kahteen kertaan ja toisella kerralla ihan rehellisesti sanottuna menin vain panemaan tätä miestä. Tapaaminen kesti noin tunnin eli mitään sen ihmeempää siinä ei edes ollut. Kerroin silloin, että olen poissa kaupungista viikonlopun yli.

No, päätin kuitenkin, että en aio enää tätä miestä uudelleen tavata (vaikka seksi olikin aivan loistavaa), sillä en halua olla vain jonkun panokaveri. Etsin vakavampaa suhdetta. Tän miehen kategorioin kuitenkin aika heti ei-potentiaaliseksi vakavaksi suhteeksi, joten päätin vaan antaa kerran himoilleni vallan.

Nyt en saa rauhaa tuolta mieheltä. Joka päivä monta kertaa päivässä tulee viestiä, että missä olen, mitä teen tänään, mitä teen huomenna, mennäänkö päiväkahveille jne. Nyt se juuri yritti taas soittaa. Laitoin miehelle sunnuntaina hyvin tylyn viestin, jonka perusteella normaalit tapaukset olisivat ymmärtäneet perääntyä. Mutta tämä ei. Tänään on tullut jo kolme eri viestiä. Meseen, txt ja nyt vielä puhelua..

Olenkohan pian oikeasti ongelmissa tän miehen kanssa? Ei mulle tälleen oo koskaan aiemmin käynyt, että ei ymmärretä perääntyä vaikka täältä suunnalta tulee vain kylmää ja hiljaisuutta. Miten joku ei siitä tajua? Pitääkö miehille tällanen oikeasti vääntää siitä kuuluisasta rautalangasta? En jaksaisi millään alkaa reagoimaan enään noihin yhteydenottoihin, sillä mielestäni tein asian jo sunnuntaina viestilläni selväksi. Pelkään että mies vaan innostuu siitä enemmän.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano sille että et halua sen kanssa mitään.

Vierailija
2/8 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo saanut stalkkerin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et osaa sanoa ei niin oma vika.

Vierailija
4/8 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vielä kerran ystävällisen napakasti ja toivotat hyvää jatkoa/kesää yms., sitten et vastaa, jos viestejä vielä tulee. Jos ei hiljene, estä käyttäjä puhelimellasi. Ei kai hän tiedä missä asut?

Vierailija
5/8 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotat, että etsit vakavaa etkä halua olla panokaveria niin sitten kun mies yrittää tutustua lähemmin niin ei käy. Joten yritä selittää syytäs paremmin.

Vierailija
6/8 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot vielä kerran ystävällisen napakasti ja toivotat hyvää jatkoa/kesää yms., sitten et vastaa, jos viestejä vielä tulee. Jos ei hiljene, estä käyttäjä puhelimellasi. Ei kai hän tiedä missä asut?

Mun puhelinnumerolla saa selville mun osoitteen ja itse asiassa se tietää missä mä oon töissä. Pitää kai sit vaan vielä laittaa viestiä että kiitos mutta ei kiitos. Pahoin vaan pelkään, että provosoin sillä tätä vaan lisää.. :o

Vierailija
7/8 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjotat, että etsit vakavaa etkä halua olla panokaveria niin sitten kun mies yrittää tutustua lähemmin niin ei käy. Joten yritä selittää syytäs paremmin.

Näistä viesteistä mitä on lähettäny niin saa hyvin selvän kuvan mitä on vailla. Ja se ei ole mikään vakava suhde..

Vierailija
8/8 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estin juuri Mesessä tuon miehen. Nyt puhelin soi taas...

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi