Kiihoittaako naisia miehen läskimaha?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin nuorempana naisena just sellasista karhumaisista miehistä, joilla on iso masu. Nyt yli 30-vuotiaana mua viehättää enemmän hoikat ja pitkät miehet, joilla leveät hartiat. Oisko sama kuin se, että nuoret miehet tykkää isoista tisseistä, mutta vanhemmat miehet kiinnostuu siroista tisuista?
Ei.
Ei läskimaha itsessään kiihota, mutta ei se myöskään estä kiihottumista, jos mies on muuten ihana. Enkä tarkoita ulkonäköä vaan persoonaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos muuten tykkää miehestä ei se miehen maha tai mahattomuus haittaa. Lähinnä jos on hirvee kaljakeissi eikä yritä ees elää terveellisesti ni voi ehkä tutustumisvaiheessa olla ällöä mutta pikkupyöreys tai laihuus miehessä on ok. Akat ei oo nii pinnallisia ku te ukot.
N35
Aijaa? Miksi sitten kuulen aina naisilta dissausta mun ulkonäöstä ja hyvin harvoin luonteesta?
M30
Tottakai naisissakin on pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä tyyppejä. Sellaiset ihmiset, sukupuoleen katsomatta tuppaavat arvostelemaan ulkoisia piirteitä sekä itsessään että toisissa. Toisaalta toisen ulkonäön dissaus päin naamaa on aina todella epäkohteliasta käytöstä, eli sinun kohdallesi on jostain syystä osunut enemmän naisia, jotka ovat pinnallisia eivätkä hallitse edes normaaleja käytöstapoja. Suurin osa naisista ei ole tuollaisia. Suurin osa sekä miehistä että naisista ovat kuitenkin sen verran hienotunteisia ja fiksuja, että älyävät pitää mahdolliset negatiiviset mielipiteensä toisen ihmisen ulkonäöstä itsellään.
Suosittelen lämpimästi että yrität etsiä vähemmän pinnallista seuraa.
Aijaa? Miksi sitten kuulen aina naisilta dissausta mun ulkonäöstä ja hyvin harvoin luonteesta?
M30