Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hajut, jotka saavat hulluuden partaalle!

banu
21.06.2017 |

Kiveshiki!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissankakan haju on kammottava.

Tämä ei ole kauhea, mutta tuoreen basilikan tuoksusta mulla tulee aina ihan järkky nälkä. Vatsa alkaa kurnimaan heti kun haistan basilikan :o

Vierailija
22/37 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju, joka itsessään ei ole äärimmäisen epämiellyttävä, mutta saa minut tiedonhalusta hulluuden partaalle: Kun Helsingin keskustassa on viemäritöiden tms. syyn takia kaivettu syvempi monttu, haju sen ympärillä on hapahko. Missään muualla montut eivät haise samalta. Johtuuko tuo haju jotenkin maaperästä, siitä että paikalla vielä muutama sata vuotta sitten laihehti vesi, eli kaupunkia on perustettu liejuisen vähitellen maatuneen merenlahden päälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haju mikä tulee rappukäytävään ulkomaalaisten kodeista

Vierailija
24/37 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät joita on käytetty ilman sukkaa. Haisevat aivan kamalan järkyttävälle. Siis jotkut kesäkengät missä jalat oikein muhii ja hikoilee.

Vierailija
25/37 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kengät joita on käytetty ilman sukkaa. Haisevat aivan kamalan järkyttävälle. Siis jotkut kesäkengät missä jalat oikein muhii ja hikoilee.

Mun kengät ei haise millekkään ja en käytä sukkia kun 2-3 kertaa vuodessa. Sukkien käyttäjien kengät taas yleensä haise vahvasti sukkamehulle ja koskus kun ottavat esim vieraille tullessa kengät pois se haju joka tulee keittiön pöydän alta niistä sukista on jotain kertakaikkisen oksettavaa.

Vierailija
26/37 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kengät ei haise millekkään ja en käytä sukkia kun 2-3 kertaa vuodessa. Sukkien käyttäjien kengät taas yleensä haise vahvasti sukkamehulle ja koskus kun ottavat esim vieraille tullessa kengät pois se haju joka tulee keittiön pöydän alta niistä sukista on jotain kertakaikkisen oksettavaa.

Sä et vaan itse haista sitä.

Vierailija
27/37 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoo, että vaivat haisee ihanalle. Ei haise, haisee eltaantuneelle makealle, niinkuin joku muukin on huomannut. Jatkuu monta vuotta.

Vierailija
28/37 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoo, että vaivat haisee ihanalle. Ei haise, haisee eltaantuneelle makealle, niinkuin joku muukin on huomannut. Jatkuu monta vuotta.

Vauvat siis!

Vierailija
29/37 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat haisee kyllä hirveältä :D se on ehkä pahin

Vierailija
30/37 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet vauvat. Tulee oksennus siitä happaman imelästä lemusta.

Auto, jossa on tupakoitu sisällä.

Keittiöpyyhe, josta ei lähde kalan haju ikinä.

Nivusten (omieni) nahkea hiki.

Vierailija
31/37 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalikeiton haju

Vierailija
32/37 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sytytetyn tulitikun käry

Vierailija
33/37 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaatin haju on muuten aika kuvottava. Olin kasvihuoneella töissä ja keräsin tomaatteja ja hoidin kasvustoa, yksi yökkäili sitä hajua ja itse sain hillittömän kutinan kaulan iholle siitä tomaatista, helpotti heti kun poistui ja palasi kun jatkoin työtä. Se kasvusto tuoksuu kymmenen kertaa voimakkaammin kuin yksi tomaatti jääkaapissa.

Vierailija
34/37 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissankakan haju on kammottava.

Tämä ei ole kauhea, mutta tuoreen basilikan tuoksusta mulla tulee aina ihan järkky nälkä. Vatsa alkaa kurnimaan heti kun haistan basilikan :o

Mun nenään basilika haisee ihan kissankuselta :x

Vierailija
35/37 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta monet täällä luetellut asiat haisevat hyvälle, esim homeinen talo, maitoinen vauva, tulitikku ja tomaatti.

Itse en voi kestää wunderbaumeja ja maustettuja sipsejä. Hapankermasipsien haju saa minut oksentamaan ja grillisipsien melkein.

Vierailija
36/37 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biojäteastian haju

Vierailija
37/37 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bioluvil, Ariel ja Omo, hajustettuina versioina siis.