Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkatoimisto vaihtoi meidä hotellin

Vierailija
21.06.2017 |

Onko muille käyny vastaavaa? Miten hyvitetty? Me siis varattu matka jo talvella ajoissa, että saatiin mieluisa paikka.
Nyt meille soitettiin, et tuo hotelli ei kerkeä avautua (remontti ei ehdi valmistua, piti siis olla täysin viimesen päälle rempattu hotelli) ja antoivat mahdollisuuden vaihtaa toiseen hotelliin ja 10% hyvityksen maksetusta matkasta. Heidän ei kuulemma olisi tarvinnut hyvittää mitään, mutta hyväähyvyyttään tuon 10% palauttavat.
Kaupunki vaihtui niin, että lentokentältä tuplasti pidempi matka hotellille, merinäköala vaihtui puutarhanäkymäksi ja hotellin vieressä oleva hiekkaranta n. 300-500m päässä olevaksi kivikkorannaksi, niin ja sen täysin juuri remontoidun huoneen tilalle 10v vanha vähän kulahtanut huone.
Juu, on pikkujuttuja, mutta minun mielstäni hyvitys olisi voinu olla parempi. Nuo jutut kuitenkin sellaisia jotka hotellin valintaa vaikutti.
Tunti saatiin aikaa päättää otetaanko tuo heidän tarjoama uusi hotelli, sen pidempää eivät kuulemma voineet pitää varattuna.
Hyviä vaihtoehtojakaan ei enää jäljellä joista valita, koska meidän lomat järjestelty niin, että tuo yksi viikko on ainoa milloin päästään lähtemään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minuakin ärsyttäs! Vaatisin kyllä isomman korvauksen.

Vierailija
2/7 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei irronnut isompaa korvausta. Ei edes omaa kuljetusta mitä myyvät vaan ihan sillä ryhmäbussilla mikä kiertää kaikki hotellit. Se mihin itse varattiin oli lentokentältä matkaa 12km. Tuohon mihin piti vaihtaa on 60km.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja matkatoimisto on ?

Vierailija
4/7 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi korvaus pitää maksaa. Kannattaa lukea mitä ehdoissa sanotaan. Eihän noilta helposti mitään saa mutta kohtuullista olisi joko upgrade tai tuntuva korvaus, koska virhehän ei ole teidän ja matkatoimisto olisi voinut hoitaa asian aiemmin jos olisi halunnut. Mikä yhtiö muuten kyseessä.

Vierailija
5/7 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja matkatoimisto on ?

Matkat porvoosta.com

Vierailija
6/7 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tyytyväinen , ellei nyt sitten rantaloma vallan vaihtunut Hurtigrutenin risteilyks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvauksesta en osaa sanoa, mutta eihän se nyt matkatoimiston vika ole, jos hotelli ei ole käytössä. Tottakai tarjoavat toista hotellia tilalle. Valmismatkaehdoistahan nuo selviävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi