Vierailija

Salaatti tulee todella nopeasti. Vihaan pilkkomista ja tuolla ei tarvitse pilkkoa, toimii juuri niin miten ohjelmassa näytetään.

Mulla joku vanha versio, ajattelin ostaa tuon uusimman, sittarit ainakin myy ettei tarvitse telkkarista tilata.

Purkki peseytyy huuhtelemalla (salaattia teen joka päivä) ja muut osat huuhtelen ja jos ei lähde puhtaaksi niin heitän koneeseen. Säännöllisesti pesen kaikki koneessa.

Kommentit (6)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Salaatti tulee todella nopeasti. Vihaan pilkkomista ja tuolla ei tarvitse pilkkoa, toimii juuri niin miten ohjelmassa näytetään.

Mulla joku vanha versio, ajattelin ostaa tuon uusimman, sittarit ainakin myy ettei tarvitse telkkarista tilata.

Purkki peseytyy huuhtelemalla (salaattia teen joka päivä) ja muut osat huuhtelen ja jos ei lähde puhtaaksi niin heitän koneeseen. Säännöllisesti pesen kaikki koneessa.

Tuota diceria oon monesti miettinyt että vois olla kätevä, mutta on niin kallis. Toiseksi pitäähän ne vihannekset huuhtoa ja kuoria (porkkana) tai poistaa siemenet (paprika) kuitenkin että samalla vaivalla sitten pilkkookin veitsellä. 

Niitä keraamisia paistinpannuja oli jossain myynnissä ihan muutamalla kympillä kun ostostvssä maksavat yli 100€.

Onko kukaan ostanut sitä höyrypesuria H2O jotain???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

H2O-moppi on ihan oikeasti hyvä! Lattianpesu on vaivatonta ja kylpyhuoneen saumat lähtevät puhtaaksi ilman hankausta. Seinäkaakeileiden putsaaminen kuitenkin on aika kömpelöä, sillä laite on kuitenkin pienimmilläänkin aika iso yhdellä kädellä kannettavaksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tuota diceria oon monesti miettinyt että vois olla kätevä, mutta on niin kallis. Toiseksi pitäähän ne vihannekset huuhtoa ja kuoria (porkkana) tai poistaa siemenet (paprika) kuitenkin että samalla vaivalla sitten pilkkookin veitsellä. 

Niitä keraamisia paistinpannuja oli jossain myynnissä ihan muutamalla kympillä kun ostostvssä maksavat yli 100€.

Onko kukaan ostanut sitä höyrypesuria H2O jotain???

On silti nopeampi, kurkun huuhtominen, paloittelet neljään osaan, naps, naps, naps, naps ja sulla on kokonainen kurkku kuutioina. Huuhdot paprikan, poistat siemenkodan ja pilkot kahteen osaan, naps ja naps niin on paprikakuutioita. Ja saa pientä kuutiota, veitsellä pilkkoen vie kuitenkin aikaa. Lisäksi oon pilkkonut sipulia, tomaattia, porkkanaa yms. Menisi kauan aikaa pilkkoa tuollainen rasiallinen eri kasviksia, tuolla se onnistuu ihan hetkellä, aivan kuten ohjelmassa näytetään. Minun versiossani vain puuttuu tuo toinen painallusosa, eli saan vain toisella puolella pilkottua, jos se olisi olemassa niin onnistuisi puolikkaan kurkun pilkkominen yhdellä painalluksella, nyt joudun pilkkomaan sen neljään osaan. Siksi ajattelin ostaa ihan uuden. Tästä maksoin 6 euroa kirpalla.

Miten tuo h2o moppi toimii? Sain lainaksi sellaisen ja en tiedä oliko siinä kaikki osat edes kun roiski miten sattuu sitä, ei ollut siis sitä moppipäätä mukana, pelkkä suutin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla oli se vanha h2o moppi, ja tykkäsin kyllä. Tätä uutta olen harkinnut, kun vanhasta aika jätti.

Onko kaikilla mennyt tuo H2O moppi rikki jossain vaiheessa? Vaikuttaa kätevältä laitteelta mutta jostain syystä on muodostunut kuva että ei ole kovin kestävää laatua..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat