Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mä ihastun lähes aina 2-5 vuotta nuorempiin miehiin

Vierailija
21.06.2017 |

Lähes kaikki exät ovat olleet vähintään 2 vuotta mua nuorempia. Keväällä olin ihastunut lähes 6 vuotta nuorempaan mieheen ja nyt olen aivan rakastunut erääseen reilu neljä vuotta nuorempaan mieheen. Oma mies on vajaan vuoden mua vanhempi ja jotenkin ikä alkaa näkyä siinä vaikkei se oo kuin vasta 27.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki exät ovat olleet vähintään 2 vuotta mua nuorempia. Keväällä olin ihastunut lähes 6 vuotta nuorempaan mieheen ja nyt olen aivan rakastunut erääseen reilu neljä vuotta nuorempaan mieheen. Oma mies on vajaan vuoden mua vanhempi ja jotenkin ikä alkaa näkyä siinä vaikkei se oo kuin vasta 27.

Hieman vanha mut: mulla sama, oon 26 itse, lähivuosina aina sattunut ihastumaan nuorempiin, ja kaikki ketkä muhun ihastuu on nuorempia. Max oli 5v nuorempi. En tee si tarkoituksella ja aina kun kuulee uuden ihastuksensa iän ni ei voi muuta kuin pyöritellä silmiä.. Tosin mulla ei ole tällä hetkellä parisuhdetta, onneksi

Vierailija
2/5 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttävät paremmilta! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Poikaystävät olleet aina hieman nuorempia. Jo ala-asteella mulla oli vuoden nuorempi poikkis. :D Nykyinen mies 7 vuotta nuorempi (minä 32v.). Toiset nyt vaan tykkää nuoremmista... ei se minusta ole sen kummallisempi asia ole kuin esim. se että joku tykkää itseään vanhemmista miehistä. Makuasioita. :) Nuoremman kanssa voi (yleensä) viettää energisempää ja nuorekkaampaa elämää. ;)

Vierailija
4/5 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä olis huolestuttavampaa jos ihastuisi aina isänsä tai isoisänsä ikäisiin miehiin.

Vierailija
5/5 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan luonnollinen ilmiö. Kyllähän nuoret miehet osaavat rakastella ihan eri temmolla kuin vanhat, oman ikäiset papparaiset.