Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu miehen nolaamishalu kun kavereita lähellä

Vierailija
21.06.2017 |

Jos siis ollaan jossain ja hänen kaverinsa tulee siihen, minun tulisi pysyä hiljaa. Jos osallistun keskusteluun, mies yrittää nolata minua. Saattaa kertoa piereskelystäni jossain soåivassa yhteydessä tai jos sanon jotain niin kyseenalaistaa että eihän se näin ollut, joihin osaan kyllä heittää vastaan faktoja että menihän.

Mä en tajua, aina tällainen jos jotain hänen tuttujaan on lähellä. Tekis mieli olla aina vain hiljaa.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja katselet tuota miestä miksi?

Vierailija
2/32 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on epävarma esittäjä tai häpeää sua. Potkaise se sika ovesta pellolle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietit ihan väärää asiaa. Mieti miten lähdet tuosta satuttavasta suhteesta pois.

Vierailija
4/32 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun tiedät syyn, teet mitä? Nuolet miehen varpaanvälit?

Vierailija
5/32 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se mies myös pakottaa sinut olemaan hänen kanssaan?

Vierailija
6/32 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et jätä miestä?

Vierailija
7/32 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää! Esittää kavereilleen kuinka voi suus tukkia ja on suhteen kunkku.

Vierailija
8/32 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttejäkin miehiä olisi. Miksi valitsit tämän? Ihanat lihakset tai jotain?

Vierailija
9/32 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jotka ovat henkisesti (myöhemmin vuosien päästä usein myös fyysisesti) väkivaltaisia, ovat sitä nuorena kaverien edessä julkisesti ja vanhempana muilta salassa neljän seinän sisällä.

Vierailija
10/32 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teeppä pari mukulaa siihen ja toivo kädet ristissä miehen täydellistä muuttumista.

Vierailija
11/32 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen miehen exä nauraa kun tietää mitkä oltavat sulla on.

Vierailija
12/32 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne kaveritkin jo vaivaantuu tuollaisesta. Potkisivatpa teidät molemmat pois piireistään.

Vierailija
13/32 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain on mies oppinut tuollaisen tavan, nyt pitäisi kokeilla, oppiiko siitä pois. Kyse voi olla jonkinlaisesta huumorista, joka toimii miesten kesken, mutta ei sovi parisuhteeseen - mies ei vain ymmärrä eroa.

Asiallisesti ja rauhallisesti pitää siis sanoa, että ei noin, se on loukkaavaa. Ensin kahden kesken, ja jos ei auta, heti siinä tilanteessa, kun tapahtuu. Jos ei auta vieläkään, mies on joko melko tyhmä tai sitten tarkoituksella ilkeä. Kumpikaan ei ole kovin hyvä piirre ihmisessä.

Vierailija
14/32 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, sun mies kiusaa sua siksi että pönkittää sillä omaa epävarmuuttaan ja ehkä myös ilkeyttään, ei se nyt kivaltakaan kuulosta. Älä nyt ala säälimään että voi voi mä vielä muutan ja parannan sen itsetunnon, vaan sanot että haukkuminen muuten loppuu NYT ja jos ei lopu niin heihei 👋 Löydät paremman.

Vierailija
15/32 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa esittää kavereilleen että on kova ja hallitsee sinua, eikä ainakaan ole tossun alla. Aika yleistä ja rasittavaa. Mitä tapahtuisi jos kerran nolaisit hänet kunnolla kavereiden edessä, tai kysyisit heti tilanteessa miksi haluaa esittää tuollaista? Pelkäisitkö suuttumista tai väkivaltaa? Jos, niin lähde hyvän sään aikana.

Vierailija
16/32 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on heikko itsetunto ja pitää esittää "kovaa kaveria" ystäviesnä nähden. Eli perinteinen kivikautinen asenne, jossa mies on perheen pää ja määrää asiat. Tuon ymmärtää vielä noin 15-16 kesäisenä, kun kaikki on uutta ja jännää, mutta ei aikuisen ihmisen pitäisi noin käyttäytyä.

Vierailija
17/32 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on naisenkoulutus päällä. Testaa kuinka paljon alistamista siedät ja kiristää ruuvia pikku hiljaa. Reagoit koulutukseen ilmeisen hyvin, nyt jo mietit täysin hiljaa olemista. Tai ehkä saat puhua vasta kun saat luvan?

Vierailija
18/32 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä mokoma pihalle, kunnon miehiä kyllä maailmasta löytyy.

Vierailija
19/32 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko häpeämiseen, koska monesti pyytää oikein minua mukaansa. Eikä aina käyttäydy noin. Jos häpeäisi, niin ei varmaankaan haluaisi kertoa mitään pierujuttuja.

Joskus tekee sitä vanhempiensakkin edessä, saattaa tokaista jotain tökerojä juttuja ja sitten minä olen nolona tai joudun puolustelemaan itseäni kokoajan, sama kavereiden edessä. Itse ainakin haluan puolustella miestäni omille vanhemmilleni ja saada kuvan hänestä pysymään hyvänä vanhempieni silmissä.

Jotain itsensä pönkittämistä se varmasti on, koska hän on myös sellainen, ettei hänelle voi sanoa mistään asioista, koska aina alkaa puolustelemaan itseään ja ei osaa ottaa sitä vastaan ollenkaan. Hän haluaa toimia oikein kaikessa ja sitten kun ei toimikkaan, ei osaa ollenkaan sitä ymmärtää.

Tai jos mulla on vaikkapa paise perseessä ja ollaan matkalla apteekkiin ja mies puhuu samalla puhelimessa ja kaveri kysyy, että minne mies on matkalla, niin ei voi vain sanoa, että apteekkiin, vaan pitää sanoa, että mennään apteekkiin, kun XXX:llä on joku paise perseessä. Näistä tulee mieleen aina se, että onko mies mustasukkainen ja ei halua että kaverinsa kiinnostuu minusta tms? Tätä ei tapahdu todellakaan kaikkien miehen tuttujen kanssa. Joitain tuttuja on kenen seurassa ei ikinä ole tehnyt tätä.

Joskus olen nolannut miehen tällaisessa tilanteessa, mutta se oli virhe, koska mies laittoi sitten kunnolla vettä myllyyn ja lopputulos oli se, että olin tosi nolona.

ap

Vierailija
20/32 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko häpeämiseen, koska monesti pyytää oikein minua mukaansa. Eikä aina käyttäydy noin. Jos häpeäisi, niin ei varmaankaan haluaisi kertoa mitään pierujuttuja.

Joskus tekee sitä vanhempiensakkin edessä, saattaa tokaista jotain tökerojä juttuja ja sitten minä olen nolona tai joudun puolustelemaan itseäni kokoajan, sama kavereiden edessä. Itse ainakin haluan puolustella miestäni omille vanhemmilleni ja saada kuvan hänestä pysymään hyvänä vanhempieni silmissä.

Jotain itsensä pönkittämistä se varmasti on, koska hän on myös sellainen, ettei hänelle voi sanoa mistään asioista, koska aina alkaa puolustelemaan itseään ja ei osaa ottaa sitä vastaan ollenkaan. Hän haluaa toimia oikein kaikessa ja sitten kun ei toimikkaan, ei osaa ollenkaan sitä ymmärtää.

Tai jos mulla on vaikkapa paise perseessä ja ollaan matkalla apteekkiin ja mies puhuu samalla puhelimessa ja kaveri kysyy, että minne mies on matkalla, niin ei voi vain sanoa, että apteekkiin, vaan pitää sanoa, että mennään apteekkiin, kun XXX:llä on joku paise perseessä. Näistä tulee mieleen aina se, että onko mies mustasukkainen ja ei halua että kaverinsa kiinnostuu minusta tms? Tätä ei tapahdu todellakaan kaikkien miehen tuttujen kanssa. Joitain tuttuja on kenen seurassa ei ikinä ole tehnyt tätä.

Joskus olen nolannut miehen tällaisessa tilanteessa, mutta se oli virhe, koska mies laittoi sitten kunnolla vettä myllyyn ja lopputulos oli se, että olin tosi nolona.

ap

Mies on jostain syystä ryhtynyt parisuhteessaan (parisuhteessanne) johonkin kummalliseen valtataisteluun. Luulen että syynä on hänen oma epävarmuus itsestään, huono itsetunto tai muu oma huonommuuden tunne elämässään (joka ei johdu sinusta).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä