Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä ihmettä mä teen tuon 4-veen kanssa???

Vierailija
08.07.2008 |

Siis lapsi saa aivan järkkyjä raivareita! Saattaa skitsahtaa ihan yhtäkkiä ja karjuu mulle kaupungilla mm. että mä oon ärsyttävä ja muuttaa pois ja ei tykkää musta enää..Ja mikä pahinta, uhkailee Lyövänsä minua, milloin menetän totaalisesti malttini ja myönnän, että volyymi kohoaa mullakin..

Tänään suuttui mm. siitä, että oltiin ostamassa uusia sandaaleja ja sai itse valita värin ja kotimatkalla syntyi riita, kun hän olisikin halunnut toisen väriset ja en suostunut lähtemään vaihtamaan.

Kotona laitoin välipalaksi kiisseliä ja pari keksiä ja lapsi sanoi,ettei halua keksejä. Nappasin kekseistä toisen sitten omaan suuhuni, niin hirveä huuto ja kun toin tilalle toisen, se ei kelvannut vaan piti olla se alkuperäinen..

Voi huhhuh!

Koitan olla johdonmukainen ja meillä on käytössä jäähy omassa huoneessa, lisäksi lempileluista lähtee pois parhaat jos mikään muu ei auta, saa ne takaisin aikaisintaan seuraavana aamuna jos käytös on ok loppupäivän.

Siis onko tää joku uhmaikä? lapsi siis 4,5 vuotta. ja millä ihmeellä mä saan ton tyypin kuriin???? Kotona vielä jotenkin pärjään, mutta mitä mä teen ihmisten ilmoilla?? en kohta kehtaa tuon kanssa missään liikkua!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pariin kertaan 4-v poika saanut hirveään huutokohtauksen marketissa kun ei saa auto- tai pikkukärryjä. Jätän tyynesti huutamaan ja jatkan matkaa; yleensä alle 15s kuluttua tulee perässä. ( Ja näissä tapauksissa olen ennen kauppaan menoa ilmoittanut että pikkukärryjä tai autokärryjä ei oteta.

Tuossa keksi esimerkissäsi olisin ottanut sen uudenkin keksin pois ja sanonut "ei sitten" ja antanut lapsen huutaa. Vähän ajan kuluttua sitten syliä ja selitys, ettei äidin suussa ollutta keksiä voi enää syödä ja halaus.

Lapsi vasta opettelee tunnereaktiota, anna hänelle aikaa siihen.

Löymisellä uhailusta mentäisiin meillä varoituksen jälkeen jäähylle, ketään ei saa vahingoittaa.

Vierailija
2/3 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei keksit kelpaa niin otetaan pois eikä takaisin anneta kun seuraavalla välipalalla. Huutamalla ei mitään pitäisi saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa A. Wahlgrenin lapsikirja, ja katso miten siitä selvitään helpoiten. Kuuden lapsen äitinä totean että se on lapsen kamalin ikä, ja eniten siitä kärsii lapsi itse, joka on aikamoisessa kaaoksessa oman itsensä kanssa, voi kestää useampia kuukausia, tämä vaihe. Luulin ensimmäisen kanssa että on hoidon tarpeessa.