Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen olla aisankannattaja

Kottarainen
20.06.2017 |

Olen tajunnut kiihottuvani aisankannattajafantasioista ja muiden kertomuksista enemmän kuin mistään aiemmin. En kuitenkaan ole yhtään sadisti tai dominoiva, ja samaistunkin "aviomiehen" rooliin ja kuvittelen olevani pienimunainen mies. Olen bi nainen ja parisuhteessa miehen kanssa, enkä vielä edes tiedä miten toteutuaisin tätä. Haluan kuitenkin kysyä, kiihottuuko joku muu nainen mustasukkaisuudesta ja nöyryytyksestä? (Wikipediakin aloittaa aisankannattajan määrittelyn sanomalla, että kyse on miehestä joka jne.)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Haulla quckqean löytyy. Olen opiskellut aihetta koska olen aisurimies jo vuosia. Parhaat järkevät keskustelut löytyy englanninkielisiltä foorumeilta. Paras lienee cuckoldplace. On maksun takana tunnukset. Tämä siksi ettei sinne ala heti kommentoida kaikki suomi palstan löylykauhamiehet

Vierailija
2/8 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö Höpö.

Käypäs piipahda tuossa ulkomaailmassa katsomassa sataako vai paistaako. Ja samalla vilkaise lähi-Lidlistä paljonko maksaa piimä purkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipäs nyt! Tästä on oikeasti vaikea löytää mitään, jos osaa englantia niin heikosti kuin minä. Herkku.net on laajin löytämäni yhteisö ja se kertoo jotain tasosta...

Vierailija
4/8 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti näin on. Vaikea on löytää suomeksi mitään. Mutta et ole yksin ajatuksinesi.

Vierailija
5/8 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksifoorumilla myös keskustelua. Pysyy keskustelu asiallisena kun edellytetään rekisteröitymistä...

Vierailija
6/8 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan tuolla cuckqean hakusanalla löytyy matskua. Itse en haluaisi (voisin tietysti jos vaimo haluaisi) alistaa vaimoani toisen naisen edessä. Ykös fantasiani on sellainen, jossa vaimoni alistaa toista naista ja ikäänkuin tarjoilee sitä minulle. M32

Vierailija
7/8 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi

Vierailija
8/8 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa ajatella omaa miestä nussimassa toista. Se kiihottaa enemmän kuin mikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän