Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti kuinka moni nainen maksaisi miehestä tai edes harkitsisi asiaa

20.06.2017 |

Jotenkin outoa kun miehille se on niin helppo sanoa kävinpä vähän kävelyllä punasen lyhdyn kadulla. Kun sit taas naiset sanoo hyi miten voitte tehdä tuollaista. Niin onko asia muka oikeesti niin paha? Eikö muka kukaan puutteessa oleva nainen maksaisi vähän siitä hyvästä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika vainoharhainen siitä miten turvallista se on ja esimerkiksi mahdollisista taudeista, enkä koe asiaa niin tärkeäksi että siihen haluaisin vähiä rahojani käyttää, mutta jos niistä ei tarvitsisi huolehtia saattaisin ehkä joskus käyttää maksullisia palveluita.

Vierailija
2/15 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan edes harkitsisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä voisin maksaa miehestä (ja seksistä) mutta en maksaisi panemisesta kylläkään, koska en halua tauteja enkä raskausriskiä. Maksaisin sille miehelle siitä että se hoitelee mut muulla tavoin.

Vierailija
4/15 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa itseään tasokkaamman miehen joko pysyvästi tai yhdeksi yöksi milloin haluaa. Miksi siis maksaa?

Vierailija
5/15 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita naisille palvelujaan myyviä miehiä on jonkin verran. Hesarissa taisi olla viime vuonna reportaasi, jossa haastateltiin tällaista miestä. Hän kertoi että siinä ei pääasiassa myyty pelkkää seksiä, vaan mukavaa kokonaiskokemusta, treffeineen ja romanttisine ympäristöineen.

Vierailija
6/15 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin nuuka, etten maksaisi, hakisin jostain ilmaiseksi.

Vierailija
7/15 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa itseään tasokkaamman miehen joko pysyvästi tai yhdeksi yöksi milloin haluaa. Miksi siis maksaa?

Tummennettu kohta täyttä paskaa, toinen kohta totta.

Vierailija
8/15 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi, koska en voisi kuvitella harrastavani seksiä miehen kanssa, joka suostuisi siihen vain rahasta.

Vierailija
9/15 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisuus on aina ongelma joka vaikeuttaa vertaamista. Jos olis äi pienikin epäily että mies on ihmiskaupan uhri en ikinä edes harkitsisi.

Vierailija
10/15 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi, olisin mielummin koko elämäni ilman.

Ai niin, niinhän olen ollutkin. N35

Vierailija
11/15 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi, jos vielä kerran pääsisi nuorehkon ja lihaksikkaan miehen käsivarsille. Ei tarvitsisi olla mikään lihaskimppu, mutta sopivan tiukka.

Vierailija
12/15 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran puutteessa katselin löytyykö maksullisia miehiä Suomessa. Ajattelin, että vois mukava saada kunnon panot ammattilaiselta, joka osanee hommansa. 

Vierailija
13/15 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä tuli vastaan eräs "hierontapalveluita" tarjoava mies. Juttelin uteliaisuuttani hetken hänen kanssaan ja kertoi että asiakkaita on yllättävän paljon. Kiersi ympäri Suomea, ensimmäistä kertaa tulevalle asiakkaalle oli tarjolla intiimihierontaa sauvalla tai ilman, mutta vakioasiakkaille kuulemma tarjosi seksiäkin.

Vierailija
14/15 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

E jaksanut lukee näit edeltävii.

Kysymyshän on alistamisesta. Siitä, että maksat esineen käytöstä ja omistamisesta. Siitä ylivallasta saa tyydytyksen.

Ite oon sub. Saisin nautintoa "hyväksikäytöstä", rahalla ostosta... Mutta EN todellakaan kehtaa pyytää.

Oikeesti en hyväksy prostituutiota. Se on vain ja ainoastaan köyhien, puolustuskyvyttömien ihmisten riistoa ja hyväksikäyttöä.

Mutta jos se tehdään roolileikkinä, niin mikäs siinä sitten...

Vierailija
15/15 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on typerää yleistämistä ja osoitus täydellisestä ihmistuntemuksen puutteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi