Vaimo ei saa raparperipiirakka tehtyä
Joka ainut kevä sama juttu. Jos viittis hiukan perse**än nostaa telkarin ääreltä, mutta ei.
Kommentit (18)
Etkö itse voisi tehdä kun kerta sinä sitä haluat?
Nyt jäit ilman piirakkaa, loppuvuodeksi.
T. Rakas Vaimosi
Tee itse se piirakka? En mäkään tekis, en tykkää raparperipiirakasta.
Jos haluat raparperipiirakkaa, mikä estää sinua tekemästä sitä itse?
Viestit te kyllä osaatte poistaa mutta ette saa raparperipiirakkaa tehtyä :)
ap.
Vierailija kirjoitti:
Etkö itse voisi tehdä kun kerta sinä sitä haluat?
Minä haluan raparperipiirakkaa sen takia koska elän sesongin mukaan. On elämänlaatua saada raparperipiirakkaa viimeistään tällä viikolla ja tosiaankin teen sen itse kun paskat ei saa sitä tehtyä.
ap,
Ottaa päähän kaikki jotka ei tajua mitään siitä että joka asialla on oma aikansa :(
ap.
Vierailija kirjoitti:
Ottaa päähän kaikki jotka ei tajua mitään siitä että joka asialla on oma aikansa :(
ap.
No kaikkihan sen tajuaa että nyt on raparperiaika. Sitä ei ymmärretty miksi vaimon pitäisi se leipoa. Leivo itse iso mies.
Nyt myöhästyit. Minä olen jo käyttänyt kaikki meidän tämän vuotiset raparperin varret piirakoihin, sekä kiisseleihin.
Ensi vuonna paremmalla onnella!
Oletko ensinkään keskustellut piirakan valmistuksesta vaimosi kanssa? Tietääkö hän edes sinun sitä odottavan ja toivovan?
Nyt olisi aika keskustella.
Täällä on aivan loistavia avauksia tänään, asumuserovaimot ja raparperipiirakkakilarit :D :D
Vierailija kirjoitti:
ap.
"Aika aikaa kutakin", sanoi pässi, kun päätään leikattiin.
- Trad. -
Vierailija kirjoitti:
ap.
Nyt on raparperiaika. Kyllä sä saat sen tehtyä. Minkälaisen teet? Osta jätskiä kans sen kanssa niin tulee maitotuotteita.
Vaimoasi ei kiinnosta kotityöt, leipominen. Ei taida sinuakaan kiinnostaa, mutta tarve saada piirakkaa ajaa leipomaan? Hyvä! Fiksu nainen, kun ei tee, kun ei tahdo.
Onko tällä palstalla ainuttakaan muuta joka pystyy minun lisäkseni tekemään raparperipiirakan?
Hei haloo!
ap.