EI OLE TODELLISTA! Viides lomamatka putkeen vaarassa peruuntua! Miten lentoliikenteeseen pystyy enää luottamaan?
Me menemme viikon lomalle joka vuosi. Viimeiset neljä matkaa on ollut säätöä, vaikka ollaankin jollain konstilla aina matkalle lopulta päästy - joko seuraavana päivänä tai koko peruuntunut loma on korvattu ja ollaan menty toisella viikolla.
On ollut lennonjohdon lakko, lentäjien lakko, kenttäihmisten (mitä ne nyt on ne kentällä työskentelevät) lakko, catering-lako ja ties mitä lakkoa. Viimeiset neljä lomaa ovat osuneet juuri näihin lakkoihin. Uskomatonta.
JA NYT NESTE! Ei toimita polttoainetta ensi viikolla ollenkaan, joten lentoja perutaan. Eipä ole vaikeaa arvata, että koskee juuri meidän lähtöä. Ihan varmasti, tunnen sen jo nyt.
Miten voin luottaa lentoliikenteen sujuvuuteen enää tämän jälkeen, kun lentoja perutaan sadasta eri syystä!?!?
Kommentit (47)
Tämä Nesteen lakkohan ei ole lentokonefirmojen aloittama. Ja turha etukäteen mitään on manailla, drama queen.
Menkää Karvion kanavalle karviaisia syömään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä!?! Mun on pakko päästä lomalle ensi viikolla. Eihän tätä Suomen säätä kestä kukaan. Kuolen, jos en pääse pois täältä!! Vähintäänkin koko kesä ja loma on pilalla.
Oho, nythän on ollut tosi hienot säät?
😁 Usko jo, ettei se matkustelu kannata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä!?! Mun on pakko päästä lomalle ensi viikolla. Eihän tätä Suomen säätä kestä kukaan. Kuolen, jos en pääse pois täältä!! Vähintäänkin koko kesä ja loma on pilalla.
Missä? Vai onko sun mielestä kaatosade ja +14 hieno kesäsää??
ap
Ei tarvii tänne tulla leuhkimaan, että ulkomaille lähdette rahaa tuhlaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Nesteen lakkohan ei ole lentokonefirmojen aloittama. Ja turha etukäteen mitään on manailla, drama queen.
Ei olekaan. Eikä mikään ole ikinä esimerkiksi Finnairin lakko, vaan kun joku osa-alue lakkoilee, mikään ei liiku. Joku vuosi oli joku catering-lakko, eikä lentoja voitu lentää, kun koneessa ei sitten ollut vettä matkustajille. Ei sekään ollut lentäjien, matkustamohenkilökunnan eikä kenenkään vika, vaan se nyt vaan vaikutti noin.
Pitäisi olla yksi iso yritys, vaikka Finnair, jonka alla kaikki olisivat. Nyt kun joka ikinen ruuvi väännetään alihankkijoilla, niin korttitalo kaatuu pienimmästäkin asiasta.
ap
Vierailija kirjoitti:
:D Miten tämän asian voikin joku kääntää tällaiseksi!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kaksi päivää on satanut, ei tosin missään vaiheessa kaatamalla, ja muutenkin on välillä paistanut aurinko. Sitä ennen oli kuitenkin viikon verran putkeen kuumaa ja aurinkoista. Ei ihme, että kesäsi menee Suomessa aina pilalle, jos yhtään sadepäivää ei saisi olla. Mutta sinun kaltaisesi valittajat eivät olekaan tyytyväisiä koskaan, aina löytyy jotain, joka pilaa kesän.
Voi ei, minullakin on lento ensi viikolla 😨 Perutaanko jotain tiettyjä lentoja?
Vierailija kirjoitti:
Me menemme viikon lomalle joka vuosi. Viimeiset neljä matkaa on ollut säätöä, vaikka ollaankin jollain konstilla aina matkalle lopulta päästy - joko seuraavana päivänä tai koko peruuntunut loma on korvattu ja ollaan menty toisella viikolla.
On ollut lennonjohdon lakko, lentäjien lakko, kenttäihmisten (mitä ne nyt on ne kentällä työskentelevät) lakko, catering-lako ja ties mitä lakkoa. Viimeiset neljä lomaa ovat osuneet juuri näihin lakkoihin. Uskomatonta.
JA NYT NESTE! Ei toimita polttoainetta ensi viikolla ollenkaan, joten lentoja perutaan. Eipä ole vaikeaa arvata, että koskee juuri meidän lähtöä. Ihan varmasti, tunnen sen jo nyt.
Miten voin luottaa lentoliikenteen sujuvuuteen enää tämän jälkeen, kun lentoja perutaan sadasta eri syystä!?!?
Miksi luottaisit lentoliikenteen sujuvuuteen? droll.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Miten tämän asian voikin joku kääntää tällaiseksi!!
Oletko aineissa? Tämähän on av !
Eipä ainakaan meillä ole kuumaa ollut. Itse lähden heinäkuussa etelän aurinkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kaksi päivää on satanut, ei tosin missään vaiheessa kaatamalla, ja muutenkin on välillä paistanut aurinko. Sitä ennen oli kuitenkin viikon verran putkeen kuumaa ja aurinkoista. Ei ihme, että kesäsi menee Suomessa aina pilalle, jos yhtään sadepäivää ei saisi olla. Mutta sinun kaltaisesi valittajat eivät olekaan tyytyväisiä koskaan, aina löytyy jotain, joka pilaa kesän.
KUUMAA!?! Missä helvetissä sinä asut? Tähän mennessä on ollut tasan YKSI hellepäivä. Yksi! Viime kuussa satoi vielä lunta!
Minä tarvitsen lämmintä. Koska Suomessa ei sitä ole, lähden kesällä muualle, niin en jää valittamaan Suomen "kesästä". Nyt jos en pääse, minulta menee oikeasti koko kesä pilalle. Mulle puolipilvinen +19 ei todellakaan ole kesä. Sellainen on nyt ulkona. Kuuma my ass!
Mikä pakko on lentää Finskillä? Tai Suomesta?
Avettaja kirjoitti:
Voi ei, minullakin on lento ensi viikolla 😨 Perutaanko jotain tiettyjä lentoja?
Finnairin mukaan lentoja perutaan, muttei vielä voida sanoa mitä lentoja ja kuinka paljon. Mutta joka tapauksessa lentoja perutaan, kun ei sitä polttoainetta ole tarpeeksi.
Älkää pliis kukaan tankatko autojanne ennen kuin minä olen päässyt pois täältä.
Mulla ei tässä kuussa ole rahaa lapsille edes ruokaan, koska jouduin työttömäksi, joten pienet on sun murheet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
KUUMAA!?! Missä helvetissä sinä asut? Tähän mennessä on ollut tasan YKSI hellepäivä. Yksi! Viime kuussa satoi vielä lunta!
Minä tarvitsen lämmintä. Koska Suomessa ei sitä ole, lähden kesällä muualle, niin en jää valittamaan Suomen "kesästä". Nyt jos en pääse, minulta menee oikeasti koko kesä pilalle. Mulle puolipilvinen +19 ei todellakaan ole kesä. Sellainen on nyt ulkona. Kuuma my ass!
Turussa oli +24 asteen lämpötiloja ja uimarannat piukassa väkeä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakko on lentää Finskillä? Tai Suomesta?
Luuletko, että tämä koskee vain Finnairia? Muut koneet lentävät pyhällä vedellä? Idiootti, tämä koskee kaikkia lentoja. Mutta Finnair nyt sattuneesta syystä kommentoi tätä, kun on ainut suomalainen lentoyhtiö.
Ja joo, onpa tosi kätevää ja hauskaa ostaa uudet laiva- ja lentoliput jostain Tallinnasta tai Tukholmasta, jotta pääsee aurinkoon.. Kukaan ei korvaa sellaista.