Olafiaklinikken
Kommentit (654)
En olisi kyllä uskonut että on tällainen olo. Itkettää... jää kyllä niin ikävä tätä kaikkea. Oli tää kyllä upea kokonaisuus. Ja kiitos myös teille kaikille!
Viimeisiä bileitä odotellessa ❤️
NOORA ❤️ ESKILD
NOSKILD ❤️❤️❤️❤️❤️
SANA ❤️ EVEN ❤️ ISAK
SAVENAK ❤️❤️❤️❤️❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma taisi olla se, että nimenomaan minä olin usean mielestä se haukkuja, nimittelijä sun muu.
Vielä vikana päivänäkin pitää siirtää keskustelu itseensä. Minä, minä, minä...
Se oli ennemminkin sovittelytritys.
Vierailija kirjoitti:
Ja Isakilta ig-kuva!
Ihana, aletaan nostaa tunnelmaa iltaa kohti kaveriporukkafiilistelyillä.
Milloin vika jakso tulee Norjassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanalta uusi ig-kuva! :)
Ilmeisesti hän ei ole tämänpäiväisen klipin päähenkilönä, koska kuva on pelkästään instassa. Oliskohan tämän päivän klipin näkökulma kiertävä, vai perinteisen kerronnan tyyliin monta päähenkilöä?
Mä jotenkin veikkaisin, että näytetään kaikkia ns. perinteisen kerronnan tyyliin, mutta voi olla tietysti Sanan näkökulmastakin. :)
Tai näkökulma ei vain ole vaihtunut vielä uuteen. Eli on periaatteessa vielä Eskildissä ja Linnissä... Uusi pov paljastuu vasta klipissä?
Hauskoja nuo jonkun paritukset :) Kieltämättä Elias ja Linn olisi kiva nähdä yhdessä.
Tuliko kellekään muulle koskaan mieleen, että ehkä Isak onkin biseksuaali? Tai no, onhan jokainen ihminen vähän biseksuaali, oli sitten homo tai hetero.
Sanan ja Isakin juttelukohtauksessa tuli väkisinkin mieleen, että ovat selvästikin hyviä ystäviä. Mutta voisiko siinä olla kyse enemmästäkin. Onhan Sana todella kärkkäästi puolustanut homoja, ja vaikka onkin kyseenalaistaja uskossaan, niin miksi niin moni hänen kuvioistaan liittyy aina Isakiin? Isak puolestaan otti syyt niskoilleen, vaikka tiesi Sanan rikkoneen hänen yksityisyyttään nuuskimalla hänen konettaan. Miksi? Onko siinä enemmänkin välittämistä kuin vain ystävyyttä?
Heidän ihmissuhteensahan alkoi kunnolla bilsan tunneilla yhdessä. Asetelma oli aluksi hieman kylmä, heillä ei oikeastaan ollut vielä minkäänlaista sidettä toisiinsa, ja joskus olivat jopa hyvin kipakoita toisilleen. Siinä on kaksi vahvaa, omien identiteettiensä kanssa kamppallutta ihmistä. Kaunista!
Eikö joku tiennyt kertoa, että jakson nimi on "Sana"? Luulisi, että vaihtuu silloin viimeisessä klipissä takaisin Sanaan. Näkee kunnolla Sanan tunnereaktiot muiden valmistelemiin yllätyksiin ja tuntee Sanan fiilikset koko juhlan onnistumisen suhteen. Ja jos tosiaan Sana sovittelee Saran kanssa jne., niin eikö sen luulisi olevan hänen näkökulmastaan?
Katotteko illalla yksin vai seurassa viimeistä klippiä? Minä oon katsonut tähän mennessä kaikki yksin ja niin katson tänäänkin, mutta nyt ekaa kertaa olisi kiva jos olisi fyysisesti samassa paikassa oleva katsomiskaveri :) Ei vaan tähän hätään taida mistään sellaista ilmestyä :D
Kyllä mä luulen, että Sana ja Isak ovat vain ystäviä.
Ja eiköhän Elias tuo sen Sonjan mukanaan bileisiin.
Eikös Even ole biseksuaali ainakin? Jotenkaan en osaa mieltää Isakia umpihomona, etenkin kun hän selvästi osaa VÄLITTÄÄ ja TYKÄTÄ tytöistä, eikä kammoksu suudella heitä. Tottakai se oli osittain itselleen selittelyä ja kulissien pitämistä, mutta entä jos hän oli pelästynyt homoseksuaaleja tuntemuksiaan niin paljon, että ajatteli olevansa homo ja torppasi koko ajatuksen mahdollisesta biseksuaalisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö joku tiennyt kertoa, että jakson nimi on "Sana"? Luulisi, että vaihtuu silloin viimeisessä klipissä takaisin Sanaan. Näkee kunnolla Sanan tunnereaktiot muiden valmistelemiin yllätyksiin ja tuntee Sanan fiilikset koko juhlan onnistumisen suhteen. Ja jos tosiaan Sana sovittelee Saran kanssa jne., niin eikö sen luulisi olevan hänen näkökulmastaan?
Areenassa on koko kauden lukenut tulevien jaksojen nimenä Sana, en nyt muista missä vaiheessa se on sinne muuttunut siksi oikeaksi nimeksi mutta varmaan vasta perjantaina jakson tultua ulos nr:lta.
Vierailija kirjoitti:
Areenassa on lukenut kaikkien julkaisemattomien jaksojen nimenä Sana ja se on vaihdettu vasta, kun oikea jakson nimi on tiedossa. Eli ei luultavasti ole vikan jakson nimi tuo Sana. :)
Vierailija kirjoitti:
Hauskoja nuo jonkun paritukset :) Kieltämättä Elias ja Linn olisi kiva nähdä yhdessä.
Tuliko kellekään muulle koskaan mieleen, että ehkä Isak onkin biseksuaali? Tai no, onhan jokainen ihminen vähän biseksuaali, oli sitten homo tai hetero.
Sanan ja Isakin juttelukohtauksessa tuli väkisinkin mieleen, että ovat selvästikin hyviä ystäviä. Mutta voisiko siinä olla kyse enemmästäkin. Onhan Sana todella kärkkäästi puolustanut homoja, ja vaikka onkin kyseenalaistaja uskossaan, niin miksi niin moni hänen kuvioistaan liittyy aina Isakiin? Isak puolestaan otti syyt niskoilleen, vaikka tiesi Sanan rikkoneen hänen yksityisyyttään nuuskimalla hänen konettaan. Miksi? Onko siinä enemmänkin välittämistä kuin vain ystävyyttä?
Heidän ihmissuhteensahan alkoi kunnolla bilsan tunneilla yhdessä. Asetelma oli aluksi hieman kylmä, heillä ei oikeastaan ollut vielä minkäänlaista sidettä toisiinsa, ja joskus olivat jopa hyvin kipakoita toisilleen. Siinä on kaksi vahvaa, omien identiteettiensä kanssa kamppallutta ihmistä. Kaunista!
Isak kutsui itseään siinä penkkikohtauksessa homoksi (homsen).
EMMA ❤️ CHRIS
CHREMMA ❤️❤️❤️❤️❤️