Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Innolla kohti elämäntapojen muutosta

Vierailija
19.06.2017 |

"Nimenomaan näin, pääpaino on ruokavaliossa. Olen myöskin noudattanut ruokavaliota ja siinä olleita aineksia, mutta syönyt niitä tuossa 3kk aikana liikaa. Eli ei tässä palata varsinaisesti mihinkään vanhaan, vaan samassa pysytään mutta kiinnitetään nyt enemmän huomiota niihin kaloreihin, ruoka-aikoihin ja vedenjuontiin. :)"

"Koska karkkipäivä, silloin saa syödä sen tietyn määrän verran mitä tahansa herkkua silloin tekeekin mieli. Olen aina rempan aikana syönyt tuona yhtenä päivänä karkkia, eikä se ole ollut koskaan ongelma. Myös hetkellisiä muitakin herkkuja olen ottanut. Se rempassa on mukavaa, ettei mitään tarvitse kieltää itseltään, pitää vain katsoa se kohtuus. Ettei mitään söisi liikaa."

"Ymmärrän pointtisi, kaikille se karkki ei ole hyvä. On ihmisiä joille se totaalikieltäytyminen on parempi. Itselläni ei tätä ongelmaa ole, että nytkin tämä nykyinen ongelma on siitä, että mun on vain tehnyt mieli RUOKAA enemmän, ei varsinaista herkkua. Ja olen myös huomannut vuosien kokeiluilla, että totaali herkkukielto ei toimi mulla. Hypin seinille kun yritän kieltää ja sitten jossain vaiheessa aina repsahdan ja vedän sen navan täyteen sitä mitä mieli on niin kauan tehnyt."

"Ei ruokavaliossa ole mitään ongelmaa, olenhan mää sitä kokoajan noudattanut mutta olen vain syönyt liikaa niitä mitä ruokavaliossa on. Ja jos joku kyllästyttää, niin sitten vain vaihdetaan se toiseen. :)"

Tsemppiä!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan tuon jo tiesivätkin, että on otettu liikaa pottua ja fetaa, ehkä niitä herkkujakin. Yllättävää, että myönsi asian ensi kerran itsekin, tosin tuotakin on vähän kaunisteltu. Itsepetos kuitenkin seuraa mukana: mitään ei tarvitse kieltää, vedenjuonti on nostettu esiin, ruokavaliossakaan ei ole mitään vikaa.

Vierailija
2/10 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavan harjoittelupaikan loppumisen aiheuttama masennus on taitavasti peitetty faneilta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavan harjoittelupaikan loppumisen aiheuttama masennus on taitavasti peitetty faneilta. 

= "Osaan esittää normaalin iloista itseäni, mutta oikeasti olen masentunut ja kritiikkikin sattuu"

Vierailija
4/10 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colorfyll 8 lähti mäkeen

Vierailija
5/10 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Ei porkkanaa ja pottua liikaa syömällä saavuteta kymmenien kilojen painon lisäystä muutamassa kuukaudessa! Itsepetos siis jatkuu. Kyllä nuo kilot on tulleet sokerilla ja vehnäjauhoilla ja runsaalla rasvalla. Enkä ikinä usko, että yhdenkään pt:n ruokaohjeissa neuvotaan syömään mitään sellaista, millä tuo painonlisäys olisi mahdollista. 

Noh, onnea taas vaan "elämäntaparemonttiin", joka näköjään jatkuu lähes samasta mistä alkoikin. Omapa on jojoilunsa ja petoksensa. Ja elämänsä. 

Vierailija
6/10 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä sävytystä

Vierailija
7/10 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreimman videon mukaan on masentanut; tukea ei ole saatu, kun kaikki on tehty aina väärin; ja jalkakin on ollut kipeä, vaikka ennen terveydessä ei ollut yhtään mitään vikaa... rehellisyyttä tihkuu esiin ajoittain, hyvä asia.

Vierailija
8/10 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että on intoa, toivottavasti se vaan säilyy! Ja edelleen olen sitä mieltä, että hyötyisi eniten toisenlaisesta avusta. Tai hyötyy tuostakin varmaan jonkun jakson, mutta kuinka kauan ja mitä sitten kun on taas omillaan.

Tuntuu olevan sellainen tuuliviiri koko ihminen, että saas nähdä. 

Vierailija
9/10 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä oikeasti taas se pt kuvioissa? En voi käsittää, miten tuo ilmainen yhteistyö voi edelleen jatkua? Ei tuosta kyllä oikein mitään positiivista mainosarvoakaan saa, kun sairaalloisen lihava asiakas ei vaan pääse kiloistaan eroon. 

Vierailija
10/10 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että on intoa, toivottavasti se vaan säilyy! Ja edelleen olen sitä mieltä, että hyötyisi eniten toisenlaisesta avusta. Tai hyötyy tuostakin varmaan jonkun jakson, mutta kuinka kauan ja mitä sitten kun on taas omillaan.

Tuntuu olevan sellainen tuuliviiri koko ihminen, että saas nähdä. 

Aluksi uudet treenivaatteet virkistää ja itse treenikin, mutta syksyn mittaan alkaa varmasti tuntua taas vaikealta. Silloin toivottavasti työkalupakista löytyy muutakin kuin masaliisaa tai värikyniä.