Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki rumat ruokapöytätavat tähän ketjuun!

Vierailija
19.06.2017 |

Tänne jokainen voi kirjoittaa mikä ärsyttää ruokapöydässä. Minä voin aloittaa.

Yksi sukulaiseni alkaa aina juuri ruokapöydässä jauhamaan politiikasta. Siitä voidaan toki keskustella mutta mieluiten vasta ruoan jälkeen. Parasta olisi kun pitäisi kärkevimmät mielipiteensä ihan omana tietonaan.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus ei ole pilkata ihmisiä. Mut ollessani psykiatrisessa sairaalassa, niin sanotusti sairaimmat jonotti jo hyvissä ajoin ruokalan ovien takana. Ja ryntäsivät tiskille toisiaan tönien. Jotkut röhki ja ruokaa tursuili. Lattia oli sen näköinen, et sinne olis kipattu safkaa.

Rupesin käymään sit vasta ruokailun loppupuolella.

Jäi mieleen tyttö, joka oli hienosta perheestä. Hän oli aluksi tosi järkyttynyt siellä ruokalassa ja itki sitä näkyä.

On vain kamalia nuo mielen sairaudet.

Vierailija
62/74 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Television katsominen syödessä ellei sitten ole sovittu että on leffa- ja naposteluilta. Varsinkin kun sitä tuijotetaan mykkinä ja lapataan ruokaa samanaikaisesti suuhun kuin toista ei olisikaan. Lisäksi televisio huutaa tavallisesti täysillä ja sisältö on painavaa tositeevee tuubaa. Tällainen kokemus taas käydessäni vanhemmillani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niin nuuka etikettien suhteen. Minua ei kyynärpäät häritse, eikä ole mitään väliä millä kapineilla pöytätoverit ruokaa suuhunsa lykkivät. Mutta RUOKA. SUUSSA. EI. PUHUTA.

Ymmärrän vielä sen että lapset innostuvat puhumaan ruoka suussa, mutta on vanhempien vastuulla opettaa ne tavoille. Mutta kun tätä tekee myös aikuiset ihmiset. 50-vuotias työkaverini tunkee suun täyteen ruokaa ja alkaa selittämään, ruoka miltei valuu suupielistä eikä sössötyksestä saa selvää. Niin kuvottavaa, etten enää mene syömään hänen kanssaan yhtäaikaa.

Vierailija
64/74 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syödään kuin tuoli olisi tulessa. Ensin lautanen niin täyteen, että melkein valuu yli, sitten suu niin täyteen, ettei kiinni meinaa saada, mutta sinne pitää vielä kaataa hörpyittäin juotavaa sekaan. Tahti on kuin ompelukoneella. Söin eilen ravintolassa tällaista tyyppiä vastapäätä. Hyi olkoon! Ruokailun kruunasi hampaiden kaivelu hammastikulla ruokailun jälkeen siten, että tyyppi vetäisi ilmaa aina kustakin vapautuneesta hammasvälistä suutaan tonkiessaan.

Saatoit syyä mun ukon kanssa😱

Vierailija
65/74 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Television katsominen syödessä ellei sitten ole sovittu että on leffa- ja naposteluilta. Varsinkin kun sitä tuijotetaan mykkinä ja lapataan ruokaa samanaikaisesti suuhun kuin toista ei olisikaan. Lisäksi televisio huutaa tavallisesti täysillä ja sisältö on painavaa tositeevee tuubaa. Tällainen kokemus taas käydessäni vanhemmillani.

TV-shopissa oli joskus myynnissä pöytä, joka otettiin olkkariin sohvan eteen, että sai syödä rauhassa telkkua katsellen.

Vierailija
66/74 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkällä haarukalla syönti! Lapselta vielä ymmärrän, mutta voi jeesus että alkaa sapettamaan kun näen aikuisen ruokailevan noin! Todella yleistä nuorilla, n. parikymppisillä ihmisillä, mistä ihmeestä johtuu?

On turhaa syödä tarpeettoman vaikeasti, jos pelkkä haarukka riittää. Hienot pöytätavat ovat kulttuurin tuote ja muuttuvat ajan mukana.

Vierailija
67/74 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun siirrellään lautasen sivuun sipulit tms JA kerrotaan kuinka hyi en pysty syömään. Aikuiset ihmiset tekee tätä.

Vierailija
68/74 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syödään kuin tuoli olisi tulessa. Ensin lautanen niin täyteen, että melkein valuu yli, sitten suu niin täyteen, ettei kiinni meinaa saada, mutta sinne pitää vielä kaataa hörpyittäin juotavaa sekaan. Tahti on kuin ompelukoneella. Söin eilen ravintolassa tällaista tyyppiä vastapäätä. Hyi olkoon! Ruokailun kruunasi hampaiden kaivelu hammastikulla ruokailun jälkeen siten, että tyyppi vetäisi ilmaa aina kustakin vapautuneesta hammasvälistä suutaan tonkiessaan.

Saatoit syyä mun ukon kanssa😱

Syökö sun ukkos useinkin vieraiden naisten kanssa?

Vierailija
69/74 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itse syön nykyään melkein aina vaan yksin kotona, olen tehnyt kaikki nuo etikettivirheet. Itse en kiinnitä huomiota toisten virheisiin, joku on kiitellyt että olen sen vuoksi helppoa seuraa, mut nähtävästi olen vuorostaan itse ällöttävä.

Vierailija
70/74 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudella työkaverilla mielenkiintoinen tapa inhonväristysten kera kommentoida muiden syömisiä. Saattaa vielä ihmetellä kesken ruokailun "hyi yök, miten sä VOIT syödä sienikeittoa, mua ihan oksettaa". Nuori, nirso naisihminen kyseessä.

Kestoinhokkina mäiskytys ja suu ruokaa täynnä puhuminen.

Kai te käskette tuon yhden pitää mielipiteet itsellään? Ei tuollaista tarvitse kuunnella.

Vierailija
71/74 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten ruokailijoiden asujen kommentointi ”hyväntahtoisesti”, esim. ”Miksi sinulla on noin valjun värinen mekko? Pukeutuisit värikkäämmin, niin kasvosikin näyttäisivät freeshimmiltä. Hih hih hii.”

Vierailija
72/74 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maiskutus ja ruuan sylkeminen suusta.

Vierailija
73/74 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maiskutus ja ruuan sylkeminen suusta.

Miehen 12 v lapsi tekee tätä ja se saa minun poistumaan ruokapöydästä.

Vierailija
74/74 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KATTOKAA KUULE PÄHKÄHULLU PROFESSORI, HYIIIIIIII SAATA........

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi