Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki rumat ruokapöytätavat tähän ketjuun!

Vierailija
19.06.2017 |

Tänne jokainen voi kirjoittaa mikä ärsyttää ruokapöydässä. Minä voin aloittaa.

Yksi sukulaiseni alkaa aina juuri ruokapöydässä jauhamaan politiikasta. Siitä voidaan toki keskustella mutta mieluiten vasta ruoan jälkeen. Parasta olisi kun pitäisi kärkevimmät mielipiteensä ihan omana tietonaan.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni tapa saarnata jos jokin ruoka ei satu maistumaan jollekkin syöjälle (esim. en tykkää porkkanoista kuin raakana, ja yritän ottaa ruuan niin ettei niitä porkkanoita tule). Aina samat valitukset miten nirsous on p*skaa ja "silloin kun minä olin nuori niin kaikki syötiin ilolla". Pahimmillaan sai kuulla melkein joka päivä kymmenen minuutin saarnan aiheesta, aina samoilla syillä.

Vierailija
42/74 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmien kysymysten esittäminen kun minä yritän syödä rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkällä haarukalla syönti! Lapselta vielä ymmärrän, mutta voi jeesus että alkaa sapettamaan kun näen aikuisen ruokailevan noin! Todella yleistä nuorilla, n. parikymppisillä ihmisillä, mistä ihmeestä johtuu?

Kuulehan viisastelija. Salaatti kuuluu syödä pelkällä haarukalla ja myös pasta. Suomessa on ollut joku sairas tapa opettaa syömään haarukalla ja veitsellä kaikki ruuat. Terveisin nainen 47v.

Vierailija
44/74 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää käy syömässä naisen kanssa, jonka vuoksi viimeksi taas oma ateriointini päättyi aiemmin kuin oli tarkoitus. Istuimme siis taas vastakkain ja joudun näkemään sen ruuan mylläämisen hänen suussaan, kun syö siis suu auki ja puhuu samalla paljon ja siis sylkeekin. Aurinko paistoi juuri sopivasta kulmasta ja sylki pisaroi lautaselleni ja myös lasiini. Eih enää.

Vierailija
45/74 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hammastikuila hampaiden rassaus syömisen jälkeen. Sen voisi tehdä vaikka vessassa. Tai edes laittaa käden suun eteen, jos on ihan pakko.

Tätä tapaa en voi käsittää. Niin kuvottavaa. Metsäläisten touhua. Ja jotkut vielä katsovat tikun päässä olevaa löydöstään.

Vierailija
46/74 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei ole ruma tapa mutta piereminen niin että pöytäliina lepattaa on aina yhtä sykähdyttävää.

Vierailija
47/74 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piimäpurkin/-lasin huuhtominen maidolla ja/tai vedellä ja tämän sotkun juominen. Mummoni teki sitä aina ja joka paikassa välittämättä oliko hän kotonaan tai kylässä. Heikkoa teki ruokailla samassa pöydässä...

Vierailija
48/74 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole sinänsä huono tapa, vaan useimmiten vahinko, mutta mulle nousee aina karvat pystyyn, jos joku raapauttaa haarukkaa posliini lautaseen!

Vierailija
49/74 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi kyynerpäät pöydällä on niin huonotapaista. Voisiko joku selittää.

Vierailija
50/74 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen tuijottaminen. Mieheni veli (40 vuotias, 3 lapsen isä) ottaa aina älypuhelimen pöydälle, kun syödään yhdessä ja katsoo esim. jalkapalloa tai selaa somea koko ruokailun ajan. Ihan sama, vaikka kyseessä olisi joulupäivällinen tai muu erityishetki.

Vierailija
51/74 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aterian päätteeksi otetaan juomaa suuhun, purskutetaan ja nielaistaan. 😝.

Vierailija
52/74 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä tapaus ei ole ruokapöydästä, mutta raivostuttava tapa sielläkin. Olin kaupassa jonottamassa ja edessäni oli kaksi n.8-9v tyttöä. Toisella tytöllä oli purkka, jota maiskutti todella kovaäänisesti ja puhui samalla, joka oikein korosti massutusta. En ole ikinä kuullut kenenkään maiskuttavan niin kovaa, kuulosti siltä kuin olisi tahallaan vielä yrittänyt lisätä maiskutusta. En ymmärrä ihmisiä, jotka eivät syö suu kiinni ja siirtävät sen tavan lapsilleenkin.

Vierailija
53/74 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekohampaiden pois ottaminen suusta ruokailun aikana, niistä töhnän nuoleskelu kaikkien nähden ja sitten lopsautetaan hampaat takaisin suuhun ja jatketaan ruokailua muina miehinä.

Vierailija
54/74 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen mieheni. Nuoli lautasen jälkikäteen. Loppuajasta meillä oli niin raskasta, et fantasioin ampuvani hänet siihen paikkaan.

Anteeksi avautuminen.

Vierailija
55/74 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen miehen kodissa vedettiin sätkää yhtäaikaa. Kaikilla röyhysi sätkä huulessa samalla. Tämä äiti myös leipoi kumipullaa. Jotka säilöi kaupan irtokarkkirasioihin. Siellä ne elelivät ryppyisinä ja sätkänlemuisina. Ja tarjoiltiin vieraille

Vierailija
56/74 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Älypuhelimen räpläys ruokapöydässä.

- Röyhtäily

Vierailija
57/74 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni monesti yskii syödessään, hitto miten ällöttävää kun on suu täynnä ruokaa ja yskii! Nykyään laittaa sentään käden eteen kun muutaman kerran huomautin asiasta... Inhottavaa silti.

Vierailija
58/74 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi puolituttu vanhempi mies viheltelee niin ruoka- kuin kahvipöydässä. I N H O T T A V A A! En kehtaa sanoa, ei ole mulle mitään sukuakaan, mutta silloin tällöin joudun olosuhteiden pakosta samoissa juhlissa istumaan samassa pöydässä. Ja kun on kasvatettu kunnioittamaan vanhempaa ikäpolvea..

Vierailija
59/74 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöydästä nouseminen, vaikka muilla on ruokailu vielä kesken. Seurustelun alkuaikoina jäin pari kertaa hölmistyneenä syömään, kun mies lähti heti syötyään katsomaan telkkaria tms. Minulle kun on lapsesta asti opetettu, että odotetaan, kunnes kaikki ovat syöneet ja sitten yhdessä siivotaan jäljet. Onneksi mieskin oppi nopeasti tavoille.

Vierailija
60/74 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään käydä joskus huvikseni lounaspaikoissa, joissa on hyvät ruuat. Ihmisiä istuu palttoot päällä, hatut päässä. Ryystetään ja röyhtäillään. Kauhea keko sapuskaa, joka tursuilee suupielistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi