kuinka nopeasti / hitaasti haluaisitte solmia avioliiton kun seurustelette?
Itse en ikuisuuksia halua seurustella. 1.5 v alkaa olla maksimi seurusteluaika, sitten pitäisi jo solmia avioliitto.
Kommentit (23)
Neljä vuotta seurusteltu, avoliitossa kolme vuotta ja omakotitalo. Hmm... luulen, että kihlat mies ehkä suunnittelee seuraavan viiden vuoden sisään. En tiedä yhtään, tiedän vsin että haluaa itse kosia.
Kihloissa olisi hyvä olla semmoinen 5-10 vuotta, ei olla häät edellä tässä. Toki alkaa jo ymmärtään, että loukkaantumiset/kuolemat ovat mahdollisia joten kymmenen vuoden säteellä voisi hyvä turvata yhteinen omaisuus katastrofien varalta.
Joskus tunnen romantiikkahömppää ja millaista olisi olla morsian ja yms yms. Mutta realistisesti ei niillä ole väliä. Miehelle ei ainakaan :D
Sopiva aika on viisi vuotta seurustelun aloittamisesta. Mitään lisäarvoa minulle naimisiinmeno ei tuo, sama olenko naimisissa vai avoliitossa. Eikä avioehtosopimustakaan kehtaa heti ehdotella. Parempi elää avoliitossa.
En seurustele, seurustelu on täyttä vedätyst. Menen suoraan naimisiin koska voi sitten erota jos ei kiinnostakaan. Minun aikaani ei mies tuhlaa!