Millaisia tapaturmia sinun harrastuksessasi voi pahimmillaan sattua? Älä kerro harrastustasi, muut saavat arvata sen!
Minun harrastuksessani voi pudota korkealta tasamaalle tai jonnekin kivenkoloihin, saada eläimen kimppuun (tyylin fasaani) tai pureman esim. kyyltä, punkeista puhumattakaan. Myös haavat tulevat kysymykseen, sekä muut nirhaumat ja hankaumat. Kuivuminen. Tavallisin taitaa olla nilkan nyrjähtäminen.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolema on mielessä joka kerran kun lähden harrastamaan. Muutamia (kymmeniä) aina joka kevät-syksy kuolee, harvemmin talvella. Ei tarkene. Ja onnettomuudet useimmiten toisen aiheuttamia.
Pussikaljan kittaaminen puistonpenkillä ja toisten deekujen kanssa rähinöinti?
Tässä harrastuksessa ei ole alkolle sijaa.
Olisin ehdottanut metsästystä, mutta en tunne ketään niin juoppoja kuin erämiehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolema on mielessä joka kerran kun lähden harrastamaan. Muutamia (kymmeniä) aina joka kevät-syksy kuolee, harvemmin talvella. Ei tarkene. Ja onnettomuudet useimmiten toisen aiheuttamia.
Pussikaljan kittaaminen puistonpenkillä ja toisten deekujen kanssa rähinöinti?
Tässä harrastuksessa ei ole alkolle sijaa.
Olisin ehdottanut metsästystä, mutta en tunne ketään niin juoppoja kuin erämiehet.
Ei oo tullut yhtään bingo vielä.
Pahimmillaan voi kuolla. Muutoin voi murtaa raajansa. Erilaisia nirhaumia ja potkuja voi tulla. Runttaamista ja puremistakin
Vierailija kirjoitti:
Läikkyy pitkin pihaa ja permantoa, mies kiukuttelee autotallissa.
MUISTA TURVAVARUSTE! Eli kansi.
Minun harrastuksessa voi pudota korkeimmillaan 2 metrin korkeudesta ja n. 60km/h vauhdista maahan. Luita voi mennä poikki ja henkikin voi lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Minun harrastuksessa voi pudota korkeimmillaan 2 metrin korkeudesta ja n. 60km/h vauhdista maahan. Luita voi mennä poikki ja henkikin voi lähteä.
Ratsastus.
Geokätköily!