Mukavaa kun tulee ukkosia ja viilenee!
Joku 15 astetta on sopiva, ei tule kylmä eikä kuuma, ja rakastan ukonilmaa..
Kommentit (22)
Ihan varmasti joudun taas pettymään kun ukkosta ei tulekaan!!! :(
Ei tule ukkosia. Meilläpäin ei koskaan ukkosta. :(
Sitä minäkin jännään että tuleeko se ukkonen viimein, harmi jos ei tule. Ap
Niin on ihanaa, mutta samalla ilma seisoo, eikä ainakaan täällä Turussa rytise ja pauku kuin aika harvoin. Kostean trooppista ja painostavaa, vaikkei nyt helteistä olisikaan. Toista oli itä-Suomessa aikoinaan, kun aitaa kaatui ja asuntovaunut lenteli. Valtavilta alueilta oli puut kaatuneet. Mutta tuon jytinän jälkeen tuli raikas ja kuin uusi puhdas luonto esiin.
Ukkonen on jees, mutta kylmä sää ei. Yli 25°C on jees. Ei oo kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Niin on ihanaa, mutta samalla ilma seisoo, eikä ainakaan täällä Turussa rytise ja pauku kuin aika harvoin. Kostean trooppista ja painostavaa, vaikkei nyt helteistä olisikaan.
Niin oli, viime lauantain lenkillä lehtipuumetsässä oli kuin jossain sademetsässä. Todella hiostavaa.
Jee! Aivan mahtavaa, kun tulee vähän viileämpää! Saisi sataa vielä myös vähän, ei tarvitsisi itse kastella kukkia.
Viileällä ilmalla pystyy ulkonakin liikkumaan ja muukin tekeminen on mielekkäämpää. Hengitys pelaa paremmin, iho kiittää. :)
t. toinen viileiden ja ukonilmojen odottelija
Palelkaa! Täällä Kaliforniassa on about 30 lämmintä ja aurinko vaan paistaa ja paistaa....
Suomi tuntuu pelkältä pahalta unelta.
Minä kanssa tykkään ja juhannuskin on viileä, eipähän huku niin monta ihmistä kuin helteillä. Eilen oli ukonilma täällä Sisä-Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Palelkaa! Täällä Kaliforniassa on about 30 lämmintä ja aurinko vaan paistaa ja paistaa....
Suomi tuntuu pelkältä pahalta unelta.
Sielläkinhän on tänä keväänä ollut poikkeuksellisen sateista, kun yleensä ei sada koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen Itä-Suomesta 😊. Ap
Hah, jopas sattuikin :D No ainakin tiedät mistä puhut :)
Voishan tuo yläkerran heppu alkaa paukutelee niitä kattilankansia yhtee ja samalla räympytellä valoja :D
Eipä tuossa saapuvassa sadealueessa suuremmin pitäisi ukkosia olla.
Vanhat, lihavat ja sairaat eivät pidä helteistä.
Minäkin rakastan ukkosta. Pakko mennä aina parvekkeelle tai ikkunaan katsomaan salamointia. Se on upeaa sitten kun syksyllä öiden pimetessä tulee kunnon ukkosmyrsky ja koko huone valaistuu salamoidessa. Joskus olen nähnyt elosalamoita ja nekin ovat hienoja.
Mikään ei voita sateen ropinaa yöllä, viilentävää tuulta ja kummin ukonilmaa ❤️!
Yli 20 plussaa on liian kuuma.
Kyllä! Veit jalat suustani.